PanPan
Forumveteran

Norsk AI-oro
Norska stortinget stoppar användandet av Deepseek på prylar som har tillgång till parlamentets system.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Min fru är också avancerad, hon slår med knuten näve när hon blir argEn sak vet jag, min fru är mer avancerad än AI, hon har svar på alla frågor, och kan även dela ut en fysisk örfil....
Hon är väldigt liten så det gör inte särskilt ontMin fru är också avancerad, hon slår med knuten näve när hon blir arg![]()
![]()
Ny studie: AI-chattande kan göra dig dum: ”Brådskande problem”
Att ta hjälp av AI kan tyckas smart. Men nu varnar forskare för att genvägen i stället riskerar att göra dig dum. En ny studie visar att hjärnaktiviteten var mäwww.aftonbladet.se
Själv inte installerat någon ai och irriterad på allt fakta fel i artiklar som tex ab och ep när dom skrivit ai men så fel skrivit, stavat, gramatisk.![]()
Ny studie: AI-chattande kan göra dig dum: ”Brådskande problem”
Att ta hjälp av AI kan tyckas smart. Men nu varnar forskare för att genvägen i stället riskerar att göra dig dum. En ny studie visar att hjärnaktiviteten var mäwww.aftonbladet.se