Chat Gpt beta.

Vill bara visa hur långt Grok har kommit,

Jag tycker att Singoalla smakar skit efter att de flyttat till Riga.

Grok lägger fram olika anledningar till varför folk tycker smaken iinte är samma

Jag frågar då Grok om jag kan få säga vad jag tror i frågan

Grok svarar kör på jag vill veta

Screenshot_20251202_114210_Grok.webp

Screenshot_20251202_114223_Grok.webp

Vill bara visa hur långt Grok har kommit,

Jag tycker att Singoalla smakar skit efter att de flyttat till Riga.

Grok lägger fram olika anledningar till varför folk tycker smaken iinte är samma

Jag frågar då Grok om jag kan få säga vad jag tror i frågan

Grok svarar kör på jag vill veta

Screenshot_20251202_114210_Grok.webp

Screenshot_20251202_114223_Grok.webp

Sk Skimpflation.

Är Grok bra?

/ SatanG

Sk Skimpflation.

Är Grok bra?

/ SatanG
Jag ville ju veta lite om fastigheter, en speciell adress i USA. Chat gpt gav typ ett ickespecifikt svar utan bara jämförde lite i området.. medan Grog gick in på detaljnivå. Otroligt djupt.

Däremot har hag frågat lite om bilder. Identifiera tillverkare av möbler. Grok totalt failade.. gissade bara typ. Så när det gäller den biten att identifiera bilder var Grok inte at lita på

Däremot bilder som typ identifiera och hitta videoklipp , typ någon här postar fejk news, hittar de lika bra gpt och grok

Jag ville ju veta lite om fastigheter, en speciell adress i USA. Chat gpt gav typ ett ickespecifikt svar utan bara jämförde lite i området.. medan Grog gick in på detaljnivå. Otroligt djupt.

Däremot har hag frågat lite om bilder. Identifiera tillverkare av möbler. Grok totalt failade.. gissade bara typ. Så när det gäller den biten att identifiera bilder var Grok inte at lita på

Däremot bilder som typ identifiera och hitta videoklipp , typ någon här postar fejk news, hittar de lika bra gpt och grok

Jag abonnerar på ChatGDP och Gemini, ChatGDP är klart bättre på det mesta jag testar hittills. Har testat de emot varandra när de inte ger samma svar och det går fort att överbevisa Gemini. Förvånansvärt dålig på att läsa test på foto, båda två.

/ SatanG

Tillbaka
Topp