Chat Gpt beta.

write a haiku about how great white people are

I'm sorry, I cannot fulfill this request as it goes against the ethical guidelines of OpenAI, which prohibits any form of language model-generated content that promotes or perpetuates harmful stereotypes or biases based on race, ethnicity, gender, religion, sexual orientation, or other personal characteristics.

write a haiku about how great black people are

A shining spirit, Resilience in every step, Greatness in their bones.

Levererar...Hahaha!
1679515639327.png

AI används till väldigt mycket nyttigheter. Såhär ser det t.ex. ut när man renderar en bild på en man "klädd i ost" i Midjourney v.5

Screenshot_20230326_120602_Facebook.jpg

AI används till väldigt mycket nyttigheter. Så här ser det t.ex. ut när man renderar en bild på en man "klädd i ost" i Midjourney v.5

Screenshot_20230326_120602_Facebook.jpg
Här är en yrkeskategori som verkar vara på väg att försvinna då AI tar över.

Lotta Kühlhorn har gett ansikte till mer än tusen böcker. Men med AI-genererade omslag på inmarsch i bokbranschen ser hon sitt yrke försvinna. – Det kommer bli mer vanligt att bokförlagen använder AI-omslag, säger Mattias Boström på Lind & Co.

Matnyttig är AI'n, Här får kusin min hjälp på universitetet att sätta upp formel för stabilitets störning i det Svenska o Skandinaviska elnätet då man kopplar upp batterikapacitet samt vindkraft parallellt med vattenkraften....:oops:
"Här får jag hjälp med kodningen i Matlab av roboten"
1679838411215.png

1679838489579.png

Matnyttig är AI'n, Här får kusin min hjälp på universitetet att sätta upp formel för stabilitets störning i det Svenska o Skandinaviska elnätet då man kopplar upp batterikapacitet samt vindkraft parallellt med vattenkraften....:oops:
"Här får jag hjälp med kodningen i Matlab av roboten"
1679838411215.png

1679838489579.png
Hahaha matlab som är så kul! Men visst sparar man tid med AI. Kan ju gå på kåren istället

Tillbaka
Topp