Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vilken slags film hade du tänkt dig? Något på temat ”står rakt upp……”Kan dom inte mecka in en jättestor bildskärm i bron så ni kan titta på film medans den står rakt upp?![]()
I bilen framför dig?
Den står rakt upp! Det kallar jag för en bra morgonDagen börja bra...
![]()
Fn du ränner mer på bron än va en annan görDagen börja bra...
![]()
Helt fantastiskt! När jag klickade på länken var bron öppen. Jag är helt tagen!För er som vill ha koll
![]()
Trafikkamera - Jordfallsbron Öst västerut
Se aktuellt trafikläge för Jordfallsbron Öst västerut. Uppdateras hela tiden.trafiken.nu
Den skall väl vara stängd för fartygstrafik, inte biltrafik. Jag skall ju faktiskt på det hållet om några veckor, skall vara observant.Dom kommer stänga bron för reparationsarbeten. Gällar å ha koll om ni ska ut å köra i höst. Mest nattetid
Den skall väl vara stängd för fartygstrafik, inte biltrafik. Jag skall ju faktiskt på det hållet om några veckor, skall vara observant.
Inte bara jag som går igång på broresningHelt fantastiskt! När jag klickade på länken var bron öppen. Jag är helt tagen!![]()
Hopoas det inte är den enda resning du får uppleva på äldre darInte bara jag som går igång på broresning![]()
![]()
![]()
Skönt att klippet inte är på thailändska.
Kul att se att jag inte går obemärkt förbi.
Klart du inte gör, vi behöver någon som uppmärksammar och talar om för oss stollar som inget vettigt har att skrivaKul att se att jag inte går obemärkt förbi.
Har du hört den om att gå i motvindHopoas det inte är den enda resning du får uppleva på äldre dar![]()