Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Han är på väg till nittonde hålet så bron jävlas med honom
Själv kört över den flertalgånger men ärligt, Angeredsbron, tingstadstunneln och som 45:an byggt bort stoppljusen, varför använder man den?Jag är fortfarande besviken över att den var stängd när jag var där för en månad sedan. Det var en stor missräkning att resningen uteblev.![]()
Vi kom från Älvängenhållet och skulle till Bohus fästning så det fick bli den vägen. Sedan över igen och 45:an söderut.Själv kört över den flertalgånger men ärligt, Angeredsbron, tingstadstunneln och som 45:an byggt bort stoppljusen, varför använder man den?
Ok om man skall till Kungälv men till gbg eller söderut?
Jo Bohusfästning ligger ju i Kungälv så då förståeligt.Vi kom från Älvängenhållet och skulle till Bohus fästning så det fick bli den vägen. Sedan över igen och 45:an söderut.
Vi promenerade runt fästningen och tryckte därefter ner en halv special för att ersätta förlorade kalorier. Fotot upplagt tidigare.Har i ungdommen, tältat och bottenmetat ål nedandför bohusfästning, sovit under muren en del gånger men som 13-15 åring och med tält.
Ooh en halv där ifrån, näst sista jag åt, den sista va på Mariaplan.Vi promenerade runt fästningen och tryckte därefter ner en halv special för att ersätta förlorade kalorier. Fotot upplagt tidigare.
Förhoppningsvis inte den sista för alltid. Nu har du något att se fram emot.Ooh en halv där ifrån, näst sista jag åt, den sista va på Mariaplan.
Nej lagat hemma för ett tag sen.Förhoppningsvis inte den sista för alltid. Nu har du något att se fram emot.
En göteborgsk delikatess. Uppfunnen vid Vågmästarplatsen enligt legenden. Där stod man och tjackade GT, ett par år, vid gångbrons slut och den legendariska korvarn.Nej lagat hemma för ett tag sen.
![]()
Här blir det tillagat nu både yngste säger yes och äldste ao.En göteborgsk delikatess. Uppfunnen vid Vågmästarplatsen enligt legenden. Där stod man och tjackade GT, ett par år, vid gångbrons slut och den legendariska korvarn.![]()
Dags igen...
![]()
Då hade du ju tid att rusa till korvmojjen och inhandla en halv special!Vad många inte tänker på så finns en brojävel till när man kör in till kungälvjag hade den stora äran att få uppleva denna så ovanliga broöppning idag
![]()
![]()
![]()
![]()
Han står på fel sida! 555Då hade du ju tid att rusa till korvmojjen och inhandla en halv special!