Det gjorde mej glad !!!!

• Trådstartare Trådstartare Rolf
  • Start datum Start datum

Det är tur att jag fortfarande blir Bakis som tusan,
då är jag still going strong och Amatör....*ett tag till* :) :)

Men det suger i tarmen efter en rejäl 12-årig Famous nu,
det måste jag erkänna med all heder i behåll. :) :)

Lasse52

:) :)

Ordnar det beprövade receptet under dagen,,,,Drar ju in till Huvustan på morron
med färjan....... :) :)
Bor på arlanda sista nätterna innan jag tar Thaiair 1/4.....
Finns säkert nått att kyla av veken och sinnena med där... :) ;)

Jag är vanlig,,,,oroa dig ej för det Legolas.... :thumbsup: :thumbsup: :)

Lasse52

"legolas " sa:
är du såpass medveten, så grattis ifrån mig i alla fall. Du är vuxen och kan dra dina "järn" när du vill. Det var faktiskt inte dig som jag vände mig emot, utan de inlägg som på ett barnsligt sätt glorifierade supandet....

Nu blir jag nyfiken.
Vem glorifierade supandet på ett barnsligt sätt?
Har scrollat och letat, men hittar ej

Ann

Här är det...... ;) ;) ;)

Måste väl svara eftersom jag blev citerad ( Dessutom med fet stil av någon anledning )
Måndag är och förblir bara namnet på en veckodag. Om man som jag jobbar oregelbundna tider, Tex. Onsdag- Söndag så kan jag ta mig en grogg eller sup en Måndag utan problem.

Det är nog väldigt få här på CM som jobbar mån-fre.

Tycker inte jag glorifierade supandet på ett barnsligt sätt, bara för att jag skrev:

"Gazton " sa:
Måndag är bara ett namn på en veckodag.. Inget annat 8)

:wai: :wai: :wai:
För min del tror jag att det endast är de beroende som behöver försvara sig, för vi andra bryr oss inte om vad folk tycker utan föredrar att leva vårt liv

Denna morgonen gjorde mig glad, jag vaknar upp och får både kaffe och värsta hotellfrukost serverad, jag slipper tom att diska. :)

"Kycklingen " sa:
Denna morgonen gjorde mig glad, jag vaknar upp och får både kaffe och värsta hotellfrukost serverad, jag slipper tom att diska. :)

Glad å dina vägnar, sitter fint att höra lite positivt denna morgon och tror du är förtjänt av det

Det gjorde mig glad att se så många medlemmar inloggade en lörddags morron/eftermiddag, beroende på vilken plats ni är på klotet.. :D

"legolas " sa:
och eftersom du och kycklingen och kjell.t. är så himla glada så kanske ni skall ha ett eget party....
;D ;D ;D
;D ;D ;D
;D ;D ;D

;D ;D ;D
Glada ska vi vara, för deppa gör ingen lycklig, tråkigt för dig att du mår skit ::)

Livet är underbart

JAG ÄR SÅ GLAD FÖR ATT JAG HAR BÖRJAT LÄRA MIG ATT ANVÄNDA EN DATOR. DET TRODDE JAG ALDRIG SKULLE HÄNDA. :o

Liknande trådar

R
Svar
9
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
0
Visningar