Det gjorde mej glad !!!!

• Trådstartare Trådstartare Rolf
  • Start datum Start datum

Har hämtat mina nya progressiva glasögon idag, kostade 2500:-. Jag har aldrig haft sådana tidigare men dom verkar funka och det gör mig jätteglad. Men det lär ta ett par veckor innan man har vant sig helt. :)

"Berralund " sa:
Har hämtat mina nya progressiva glasögon idag, kostade 2500:-. Jag har aldrig haft sådana tidigare men dom verkar funka och det gör mig jätteglad. Men det lär ta ett par veckor innan man har vant sig helt. :)
Det är kul att gå och trampa luft ett tag. Lite otäckt är det och allt snurrar när man vrider på huvudet. Men det blir bra

Ja det känns så. Men det bästa nu är att jag slipper att ha två par glasögon, ett för att se bra på långt håll och ett för dator/skrivjobb. :thumbsup: :thumbsup:

Vi gifte oss på hennes födelsedag den 21/6 på rådhuset i Halmstad,blev glatt överraskad när vi kom ut därifrån för där står min dotter med man och barnbarn med blommor och skumpa riset hade dom med sig men glömde att kasta det på oss kanske lika bra det för frugan hade nog inte uppskattat att dom slängt mat på oss :laugh:.
Nu är det en dryg månad kvar innan hon åker tillbaks känns redan lite vemodigt men å andra sidan så kan vi påbörja ansökningen för UT och se fram emot ett liv tillsammans först här men planen är att flytta ner om något år eller så.

"driftern " sa:
Vi gifte oss på hennes födelsedag den 21/6 på rådhuset i Halmstad,blev glatt överraskad när vi kom ut därifrån för där står min dotter med man och barnbarn med blommor och skumpa riset hade dom med sig men glömde att kasta det på oss kanske lika bra det för frugan hade nog inte uppskattat att dom slängt mat på oss :laugh:.
Nu är det en dryg månad kvar innan hon åker tillbaks känns redan lite vemodigt men å andra sidan så kan vi påbörja ansökningen för UT och se fram emot ett liv tillsammans först här men planen är att flytta ner om något år eller så.

Roligt att läsa om att du hittade henne på datelista?, eller..och nu gift...
Hälsningar från en nästan granne..Halmstad

"driftern " sa:

Stort grattis på er! :thumbsup:

När jag öppnade mailen och ser att jag kommit 3:a i Fritidsresors fototävling på facebook och de kommer att skicka 1 st Panasonic videokamera - HC-V100EC-W som pris..

För övrigt samma bild jag vann med här på chaimai fototävling.

Mvh MrPutte

"mrputte " sa:
När jag öppnade mailen och ser att jag kommit 3:a i Fritidsresors fototävling på facebook och de kommer att skicka 1 st Panasonic videokamera - HC-V100EC-W som pris..

För övrigt samma bild jag vann med här på chaimai fototävling.

Mvh MrPutte

Grattis mrPutte! Vill gärna se din bild.

Idag har jag varit på ampör och hämta min gula husbok. Det är väl närmast som att vara folkbokförd här. Om jag kommer att ha någon nytta av den vet jag inte, men jag har just firat händelsen med en kall Leo.

/Anubaan

:upanddown: :upanddown: :upanddown: :upanddown: :upanddown: :upanddown:
Nu sitter köparens handpenning på mäklarens klientkonto.
Vi har hittat en kåk och ska få ett kontraksförslag i veckan 725000:-
2 plan 4 rum o kök jätte garage med plats för mina snickerimask. Jordkällare med förmak så frugan kan sitta och se potatisen gro.
Nu är det kul att leva.
Och kåken i Thai är nästan färdig. Så nu blir det till att packa :D :D

"legolas " sa:
Rolf, fan oxå nu skall jag ta bort lite av din glädje...... Men jag måste bara få lov att säga detta. Jag trodde att ni vart på väg någonstans i livet. Inte att du skulle fortsätta att stampa på samma fläck men ytterligare dra på dig mer skit i livet. Mer prylar, göra det än mer tungrott, stackare!!!

Vad hände med Thailand då??? Vågade ni inte riktigt eller? Vågade ni inte ta steget ut till friheten utan att ha både livrem, hängslen OCH fallskärm.....

legolas :'( :'( :'(
Du menar flytta för gott?? Lugn gubben en sak i taget.
Rom byggdes inte på en dag utan på 7 kullar.
Du har ju så att säga vart med på min resa från början och jag tar ett steg i taget :)
Håll dej nu frisk och kry för snart får du jobb.
Tavlan är inplastad och klar att packa.
Mail kommer snart.

mvh Rolf

"Rolf " sa:
:upanddown: :upanddown: :upanddown: :upanddown: :upanddown: :upanddown:
Nu sitter köparens handpenning på mäklarens klientkonto.
Vi har hittat en kåk och ska få ett kontraksförslag i veckan 725000:-
2 plan 4 rum o kök jätte garage med plats för mina snickerimask. Jordkällare med förmak så frugan kan sitta och se potatisen gro.
Nu är det kul att leva.
Och kåken i Thai är nästan färdig. Så nu blir det till att packa :D :D

Grattis Rolf, fasen vad skönt det måste kännas. Avsluta jobbet, packa och dra iväg. Och sen komma tillbaka till Sverige när det är som bäst, på våren och/eller sommaren. :thumbsup: :thumbsup:

Lycka till än en gång!! :wai:

"Berralund " sa:
Grattis Rolf, fasen vad skönt det måste kännas. Avsluta jobbet, packa och dra iväg. Och sen komma tillbaka till Sverige när det är som bäst, på våren och/eller sommaren. :thumbsup: :thumbsup:

Lycka till än en gång!! :wai:
:wai: :wai:
Jo det är inte utan att man känner sej lite priviligigerad (eller hur det stavas) :D

Liknande trådar

R
Svar
9
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
0
Visningar