Det gjorde mej glad !!!!

• Trådstartare Trådstartare Rolf
  • Start datum Start datum

"Berralund " sa:
Absolut, det är trevligt att höra om annat än Pattaya hela tiden. Nu bor Ubon förmodligen inte där men ALLA är välkomna att skriva.

Sorry hIllmer, tyckte bara att Du kunde köra med lite variation, sätt gärna in en bild på taklampan i hotellrummet, själv kan jag avvakta att skriva så får Du lite mer utrymme på forumet, förbehåller mig rätten att svara den sjöblöta gurkan, Sjöstetten,
vilka butiker säljer nappar i Thailand?

"hillmer " sa:
Ska vara vad man äter då eller vilket fint hus man ska hyra eller vilket fint hotell man ska bo på. Hade det varit någon annan i Pattaya maffian som tagit dom kortet då hade dom varit jättefina Nej Tack och good bye för mig på det här forumet.

Känner ju direkt att det var mest riktat på mot mig eftersom jag är väl den boende som lagt upp på hus fina hotell ja skall dra på.
Undran varför hugger du mot mig? Har aldrig skrivit mot dig innan i något personligt, har till och med försökt hjälpt dig till din första resa till Pattaya då folk gav dig felbeskrivele.... tack

"Jonas " sa:
Känner ju direkt att det var mest riktat på mot mig eftersom jag är väl den boende som lagt upp på hus fina hotell ja skall dra på.
Undran varför hugger du mot mig? Har aldrig skrivit mot dig innan i något personligt, har till och med försökt hjälpt dig till din första resa till Pattaya då folk gav dig felbeskrivele.... tack
Ta inte åt dig Jonas, alla kan vi ha en dålig dag! kanske fått nobben av en tjej.

Hahahaha
Ja den som får nobben av alla kvinnor/tjejer i Thailand bör nog tänka om rejält, har jag aldrig lyckats hört att någon fått.
:) :)

Läste att Thailändska Kungen vart ut och köpt
Mjölk och Glass i sin Rullstol med personal med sig såklart.
Det gjorde mig lite extra Glad just nu.
:wai:

"hillmer " sa:
Ska vara vad man äter då eller vilket fint hus man ska hyra eller vilket fint hotell man ska bo på. Hade det varit någon annan i Pattaya maffian som tagit dom kortet då hade dom varit jättefina Nej Tack och good bye för mig på det här forumet.
Blev glad av den fina utsikten och att se fram mot att gå ut och promenera, känns svalt och skönt idag, träffa någon bekant.
Fortsätt skriva Hillmer, vill gärna ta del av dina bilder och berättelser, har aldrig varit i Phuket eller Kata....
Har rest runt här en del annars men trivs där jag är, är nog rätt lat och bekväm också, tycker att jag fått nog av öde sandstränder men kanske har fel.

"Hans Svensson " sa:
Blev glad av den fina utsikten och att se fram mot att gå ut och promenera, känns svalt och skönt idag, träffa någon bekant.
Fortsätt skriva Hillmer, vill gärna ta del av dina bilder och berättelser, har aldrig varit i Phuket eller Kata....
Har rest runt här en del annars men trivs där jag är, är nog rätt lat och bekväm också, tycker att jag fått nog av öde sandstränder men kanske har fel.
Är du helt fri från damer nu Hans.

"Golden " sa:
Är du helt fri från damer nu Hans.
Nej, hur är det själv?
Träffade en där jag bor några dagar, men förstår inte hur de tänker, flytta in direkt och en massa "bullshit" om att "take care".
Hon var bra, duktig massör, jag tyckte det var bättre efter några dagar att hon jobbade, hon är 37 år, pratar nästan ingen engelska.
Inte helt omöjligt att vi ses igen.

"Hans Svensson " sa:
Öde stränder i Phuket?
Nu va du rolig Hans.
Enda skillnaden mot Pattaya är att vattnet är rent.

De slipper trafiken också men dubbelt så dyrt. Rättigheten att röka och att köra bil ifrågasätter jag starkt, luften tillhör oss alla.
Fint här på jomtien MEN en satans trafik a la Sveavägen ggr 10 dygnet runt.

"Neman " sa:
Läste att Thailändska Kungen vart ut och köpt
Mjölk och Glass i sin Rullstol med personal med sig såklart.
Det gjorde mig lite extra Glad just nu.

Jag såg detta när frugan tittade på nyheterna på datorn. Han såg relativt pigg och glad ut, hade dock hjälp av en hel stab. Sådant gör även mig glad, länge leve konungarna både i Thailand och Sverige.

"Berralund " sa:
Jag såg detta när frugan tittade på nyheterna på datorn. Han såg relativt pigg och glad ut, hade dock hjälp av en hel stab. Sådant gör även mig glad, länge leve konungarna både i Thailand och Sverige.

En Gunnar Sträng: Både livrem & hängsle. ;D :D ;D

"Jo-Be " sa:
En Gunnar Sträng: Både livrem & hängsle. ;D :D ;D

En mycket älskad/omtyckt man den Thailändska Konungen
Må han får leva länge till
Kan bli en totalt annan främlings politik om sonen/prinsen tar över tronen.

"Hans Svensson " sa:
De slipper trafiken också men dubbelt så dyrt. Rättigheten att röka och att köra bil ifrågasätter jag starkt, luften tillhör oss alla.
Fint här på jomtien MEN en satans trafik a la Sveavägen ggr 10 dygnet runt.
Nu va du rolig igen. Trafiken är lika illa här som i Pattaya eller värre skulle jag nog säga.

"Neman " sa:
En mycket älskad/omtyckt man den Thailändska Konungen
Må han får leva länge till
Kan bli en totalt annan främlings politik om sonen/prinsen tar över tronen.

varför det , Prinsen har växt upp samt utbildat sig i Farangland , dessutom mycket god vän mad FD PM Thaksin . Prinsen har en mycket god syn på SKÖTSAMMA faranger i Thailand

"Phonta " sa:
varför det , Prinsen har växt upp samt utbildat sig i Farangland , dessutom mycket god vän mad FD PM Thaksin . Prinsen har en mycket god syn på SKÖTSAMMA faranger i Thailand

Jag har hört nått helt annat när det gäller Prinsens syn på Falanger som är bosatta i Thailand.
8)

Liknande trådar

R
Svar
9
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
0