Det gjorde mej glad !!!!

• Trådstartare Trådstartare Rolf
  • Start datum Start datum

Idag är jag glad för många saker, det är långhelg, jag och sambon åker till Köpenhamn i morgon och stannar två nätter, min bror som bor i Perth hörde av sig och berättade att han ville bli hämtad i Köpenhamn nästa fredag han har semester i 3 veckor och kommer tillbringa den här i Småland och sist men inte minst min bror och sambo kommer att mötas för första gången.
Jätteskoj, det är verkligen kul för er. Och brorsan din kan skatta sig lycklig, om det är något land jag gillar utöver Sverige och Thailand så är det Australien.

Idag är jag glad för många saker, det är långhelg, jag och sambon åker till Köpenhamn i morgon och stannar två nätter, min bror som bor i Perth hörde av sig och berättade att han ville bli hämtad i Köpenhamn nästa fredag han har semester i 3 veckor och kommer tillbringa den här i Småland och sist men inte minst min bror och sambo kommer att mötas för första gången.
Då får du ha det så trevligt :)

Han Gustav gör mig dock rädd att han e kvar.. ÅR va mer en dum blondin som aldrig gått i skolan.
Gustav har en dold agenda och kopplingar till radikala islamister...

Va fan har det med vanlig miljömupp politik att göra? Birger Schlaug hade en skadlig politik men Gustav kör med folkmordspolitik. Man skulle avkriminalisera terrorism bl.a. hallå eller!?!?

Intressant artikel i aftonbladet idag http://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/article22811237.ab

Liknande trådar

R
Svar
9
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
0
Visningar