Det gjorde mej glad !!!!

• Trådstartare Trådstartare Rolf
  • Start datum Start datum

Att min fulla kusin äntligen masade sig hemåt.. Känns trist att köra ut folk, men han har en tendens att bli ganska högljud när han är på lyset... Och är man själv (ganska) nykter, är det inte roligt att lyssna på fylletjöt

"Gazton " sa:
Att min fulla kusin äntligen masade sig hemåt.. Känns trist att köra ut folk, men han har en tendens att bli ganska högljud när han är på lyset... Och är man själv (ganska) nykter, är det inte roligt att lyssna på fylletjöt

Gazton, nu blir jag konfunderad, det vet du väl att det är var mans ansvar att vara i fas med sin omgivning, så ditt inlägg borde ligga i "Det gjorde mej besviken" !!!! ;D ;D

Mvh Peter :wai:

Att sitta i fartyget och fixa lite Bath i plånkan, fick i måndags ett jobb ombord på M/S Birger Jarl, den gamla 50 åringen(Byggd 1953 på numera nerlaggda Finnboda Varv)...

"Jo-Be " sa:
Att sitta i fartyget och fixa lite Bath i plånkan, fick i måndags ett jobb ombord på M/S Birger Jarl, den gamla 50 åringen(Byggd 1953 på numera nerlaggda Finnboda Varv)...
GRATTIS jo-be det var på tiden, hoppas turen håller i sej så att du snart är ner hos de dina.

"Jo-Be " sa:

Jo-Be det var en gladorsak om något :D Grattis till jobbet

...att hämta min 18 åriga dotter på Landvetter idag.Hon har varit i Ladakh( Norra Indien) med sin skola i 3 veckor.

Har beställt ett antal LEO från bolaget :D klara att hämtas den 28:e ! nu har man något att se fram emot :D

Ja ja me men fasen va de har regnat där nu i 2 dygn säger gumman

ringer dig i helgen'

de som gör mig glad e att råkar ja sova lite för länge på morgonen så väcker frugan mig :)

Liknande trådar

R
Svar
9
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
0
Visningar