Det gjorde mej glad !!!!

• Trådstartare Trådstartare Rolf
  • Start datum Start datum

"Berralund " sa:
Javisst ja, det sa frugan nu. Men visst sjutton äter dom väl ål där nere? Har för mig att jag har sett det. :-\

Jo då dom äter ål finns i dom flesta små dammar som dom har i eller runt sina ris fält

66

Att även att de flesta av dem är töntiga fjantar, så har jag faktiskt vänner på CM.. Vilket glädjer mig när jag loggar in. :)

"legolas " sa:
Varje gång som jag slår på min dator, så är jag automatiskt inloggad, och då kommer jag att tänka på att jag är kompis med en supermoderator, och det värmer faktiskt!!!

Japp, man blir lika glad varje gång. En stolle värre än den andre, men goda vänner har man här. :)

Hmm!

Tror någon har blivit lite"soft"och visar sin goda sida, det glädjer att se den sidan :hug_transparent:

"legolas " sa:
Varje gång som jag slår på min dator, så är jag automatiskt inloggad, och då kommer jag att tänka på att jag är kompis med en supermoderator, och det värmer faktiskt!!!

Jo-Be

Jag blev glad i morse när jag såg att min gele hade blivit gele :thumbsup:
Sen loggade jag in på datorn och blev glad av en anledning. :thumbsup:

"insayt " sa:
Ja nu finns det ;D ;D, tycker att vi här på CM kan tillåta oss att ha vårt eget språk här eller hur! ;D

Mvh Peter :wai:

Instämmer helt :thumbsup: precis som när våra thaifruar/flickvänner byter till att prata khmer eller lao med sina kompisar för att förvirra oss ännu mer, kan vi själva gå över till CM språket för att förvirra dom lite ;D ;D ;)

"matteisurin " sa:
Instämmer helt :thumbsup: precis som när våra thaifruar/flickvänner byter till att prata khmer eller lao med sina kompisar för att förvirra oss ännu mer, kan vi själva gå över till CM språket för att förvirra dom lite ;D ;D ;)

hahaha, ja där slog du huvudet på spiken, ja det var en oerhört intelligent iakttagelse, du har min stora beundran matte, faktiskt tycker jag att det var en jäkligt bra analys. All heder till dig, jag brukar ju inte ge ut många "karma", men detta måste ju bara ge en karma!!!

"insayt " sa:
hahaha, ja där slog du huvudet på spiken, ja det var en oerhört intelligent iakttagelse, du har min stora beundran matte, faktiskt tycker jag att det var en jäkligt bra analys. All heder till dig, jag brukar ju inte ge ut många "karma", men detta måste ju bara ge en karma!!!

Tack !

Mats :wai:

Liknande trådar

R
Svar
9
Visningar
2 K
Anonym
A
A