Det gjorde mej glad !!!!

• Trådstartare Trådstartare Rolf
  • Start datum Start datum

"Gazton " sa:
Hur tänkte du där? Omgång 17 är väl inte avklarad än pucko:)
Pucko kan du va själv.
emoji6.png

Naturligtvis räknade jag efter omgång 17. Avståndet lär inte vara mindre än 6 poäng då.
emoji2.png

Att Malmö FF lyckades vinna över Olympiakos igår kväll. Förbaskat starkt gjort, vilken lirare Markus Rosenberg är.

Jag hoppas att även vissa inbitna AIK:are kan glädjas över detta!! ;)

"Berralund " sa:
Att Malmö FF lyckades vinna över Olympiakos igår kväll. Förbaskat starkt gjort, vilken lirare Markus Rosenberg är.

Äh Danskarna hade ju inte visat någon glädje om det vart ett Svenskt lag som vunnit ;)

"Berralund " sa:

Jag gläds med er, tror innerst inne att även ni danskar gläds när det går bra för ett svenskt lag ...

Tycker dock lite märkligt att ex.vis Malmö och Helsingborg spelar i Svenska allsvenskan och inte i Danska seriesystemet ... men det är väl som när Israel är med EM, Israel tillhör ju Asien ...

"Janne " sa:
Jag gläds med er, tror innerst inne att även ni danskar gläds när det går bra för ett svenskt lag ...

Tycker dock lite märkligt att ex.vis Malmö och Helsingborg spelar i Svenska allsvenskan och inte i Danska seriesystemet ... men det är väl som när Israel är med EM, Israel tillhör ju Asien ...

MOBBING!!! ;)

Att Malmö FF precis säkrade det allsvenska guldet genom att piska upp AIK på bortaplan. Helt suveränt och ett stort grattis. :upanddown: :clap_tranparent:

Jag behöver verkligen ett glädjeämne idag i skitvädret här ute på Nordsjön. Det studsar och hoppar, blir nog skralt med sömnen i natt.

Men Malmö Redhawks slog Karlskrona med 4-2, marschen mot SHL fortsätter. Och sen får vi hoppas på svensk seger i EM-kvalet i kväll mot Makedonien. :nod:

Liknande trådar

R
Svar
9
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
0
Visningar