Det gjorde mej glad !!!!

• Trådstartare Trådstartare Rolf
  • Start datum Start datum

Egentligen så är jag inte något vidare glad. Eller, jo det är jag, fast ändå inte.

Sitter på Radisson i Oslo och väntar på att dra hem.

Igår skulle jag ha shuttlat över från Eldfisk till Ekofisk med helikopter.
Men dom bestämde sig för att ändra rutten och ta Ekofisk helikoptern till Eldfisk.
Där torskade jag en halvtimme och då skulle det bli bråttom till flyget hem.

När fotogenundulaten väl landar, så får dom felmeddelande på vänster gearbox.
En tekniker måste flygas över till Eldfisk från Ekofisk.

Hela historien slutar med att jag endast kom till Oslo igår.

Det som är positivt är att jag i alla fall kommer hem idag.....förhoppningsvis.

"andrejsdenruskige " sa:
Egentligen så är jag inte något vidare glad. Eller, jo det är jag, fast ändå inte.

Men dom bestämde sig för att ändra rutten och ta Ekofisk helikoptern till Eldfisk.

Det gör du säkert för även från Oslo går det flyg. ;) Så du kan vara glad!

Här blir hemresan en dag försenad pga det usla vädret, fy för den lede vad det hoppar och studsar. Just nu 5 knop i snittfart. Så inte många glädjeämnen här inte, ursäkta tråden.

"andrejsdenruskige " sa:

Du har det bra du en annan får vänta 3 1/2 vecka till innan man sätter foten innanför dörren hemma.
Blir ju 1 vecka i det kalla Sverige innan man kommer hem, usch.

Men den 10 December då är jag nog glad så då får jag skriva här ;)

Fast jag är rätt glad ändå 1 1/2 vecka rökfri 55555 får se om det går bättre denna gång sist höll det ju bara 5 dagar, och inget slappande från gymmet så mår bra hälsomässigt iallafall ;) och inget röksug än.

3v utan rök e lätt Jonas, men vänta till du kommer hem å tar en öl ;) Tog en 7-8 år innan röksuget försvann helt för mig men det klarar du galant, man mår fn så mycket bättre som icke rökare så det är värt mödan, men bered tjejen din på lite surt humör i början.

"bson " sa:
3v utan rök e lätt Jonas, men vänta till du kommer hem å tar en öl ;) Tog en 7-8 år innan röksuget försvann helt för mig men det klarar du galant, man mår fn så mycket bättre som icke rökare så det är värt mödan, men bered tjejen din på lite surt humör i början.

Jag har hållt upp 2 år en gång innan när jag var 20 ;) inga humörsvängningar.

"Ubon " sa:
Vidga dina vyer, finns annat att fotografera än gatlyktor....
Ska vara vad man äter då eller vilket fint hus man ska hyra eller vilket fint hotell man ska bo på. Hade det varit någon annan i Pattaya maffian som tagit dom kortet då hade dom varit jättefina Nej Tack och good bye för mig på det här forumet.

"hillmer " sa:
Ska vara vad man äter då eller vilket fint hus man ska hyra eller vilket fint hotell man ska bo på. Hade det varit någon annan i Pattaya maffian som tagit dom kortet då hade dom varit jättefina Nej Tack och good bye för mig på det här forumet.

Bry dig inte om han hillmer, det finns fler på detta forumet som uppskattar dig, det du skriver och dina bilder.

"Kycklingen " sa:
Bry dig inte om han hillmer, det finns fler på detta forumet som uppskattar dig, det du skriver och dina bilder.

Absolut, det är trevligt att höra om annat än Pattaya hela tiden. Nu bor Ubon förmodligen inte där men ALLA är välkomna att skriva.

Liknande trådar

R
Svar
9
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
0
Visningar