Det gjorde mej glad !!!!

• Trådstartare Trådstartare Rolf
  • Start datum Start datum

Där har du helt rätt, det värmde ordentligt i en ishockeyfantasts hjärta. En riktig bragd av killarna, den saken är klar. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Tittade i almenackan och såg att det bara är 148 dagar kvar innan vi drar ner till thailand, Oops va tiden går fort ;)

"matteisurin " sa:
Tittade i almenackan och såg att det bara är 148 dagar kvar innan vi drar ner till thailand, Oops va tiden går fort ;)

Tio dagar! bara försvann så där Matte :thumbsup: Snart kan du säga: Det är nära nu!!

ps.

48 dagar kvar till 100 dagar F.u.t.t. (F.u.t.t.= Familje utresa till Thailand.)

ds.

Att det är mindre än 3 veckor kvar till resan nu, närmare bestämt 20 dagar. Tjooooho :wai: :) :nod: :thumbsup:

...att jag med exakt fyra veckor kvar till semestern igår satte V86:an på Solvalla! :thumbsup:
Kom upp i sexsiffrigt. Jag är så glad så att jag bara går omkring och flinar. Trött som ett as eftersom det var lite svårt att somna igår kväll. Glad för att mina arbetskamrater blev glada för min skull, och för allt fikabröd jag hade med i morse. :D

"Gaae " sa:
...att jag med exakt fyra veckor kvar till semestern igår satte V86:an på Solvalla! :thumbsup:
Kom upp i sexsiffrigt. Jag är så glad så att jag bara går omkring och flinar. Trött som ett as eftersom det var lite svårt att somna igår kväll. Glad för att mina arbetskamrater blev glada för min skull, och för allt fikabröd jag hade med i morse. :D

Grattis allti skönt o sätta den nu får du en riktigt goo resa ;)

"Gaae " sa:

Har länge sökt en spelpartner så om du har lust ?? ;) ;) ;) Stort Grattis :)

Du lär nog inte få svar på ett bra tag, Matte. Firandet är väl i full gång, och vem hade inte firat?? Som man känner sig själv känner man andra heter det ju. ;) ;) ;)

Tackar för gratulationerna! Det lyckliga flinet pryder fortfarande mitt vackra anlete...trots att firandet har varit ytterst moderat. Det var ju en bra summa men inte tillräckligt för att slippa jobba, haha! Det får bli lite skumpa med sambon på lördagkvällen.

Matte, jag har faktiskt kört en hel del andelstips och olika bolag genom åren, med varierande framgång. Dock la jag allt sånt åt sidan för ett tag sen, eftersom jag inte kan ta ut svängarna som jag gör när jag är själv. Jag vet ju att man inte kan vinna varje helg, men en "vanlig" andelsköpare har ingen förståelse för sånt. Till slut tröttnade jag på att behöva förklara mina val och hoppade av.
Så för tillfället kör jag på, och just nu är jag mycket nöjd med resultatet... 8)

"Gaae " sa:
Tackar för gratulationerna! Det lyckliga flinet pryder fortfarande mitt vackra anlete...trots att firandet har varit ytterst moderat. Det var ju en bra summa men inte tillräckligt för att slippa jobba, haha! Det får bli lite skumpa med sambon på lördagkvällen.

Matte, jag har faktiskt kört en hel del andelstips och olika bolag genom åren, med varierande framgång. Dock la jag allt sånt åt sidan för ett tag sen, eftersom jag inte kan ta ut svängarna som jag gör när jag är själv. Jag vet ju att man inte kan vinna varje helg, men en "vanlig" andelsköpare har ingen förståelse för sånt. Till slut tröttnade jag på att behöva förklara mina val och hoppade av.
Så för tillfället kör jag på, och just nu är jag mycket nöjd med resultatet... 8)

Jag accepterar alla utsvävningar bara det blir sexsiffriga vinster ;) :D
Skojar bara ! jag är ett riktigt arsle när det gäller trav, men försöker genom tävlingen här på chaimai lära mig något, där risken att förlora några summor är obefintlig. Att förlora en tia i veckan som en annan gör kan tom jag stå ut med

"matteisurin " sa:
Jag accepterar alla utsvävningar bara det blir sexsiffriga vinster ;) :D
Skojar bara ! jag är ett riktigt arsle när det gäller trav, men försöker genom tävlingen här på chaimai lära mig något, där risken att förlora några summor är obefintlig. Att förlora en tia i veckan som en annan gör kan tom jag stå ut med

Väl valda ord där, Matte. Det är precis samma sak för mig, jag kan egentligen ingenting heller. Men lite börjar man ju trots allt lära sig med hjälp av detta. Och spänningen följer ju med på köpet. Tio spänn i veckan är billigt för att få lite lärdom.

Nu [¤#@@¤%]r i min lilla låda.
Nu damp NB't ner i min inkorg. Tack alla ni som stöttat mej under denna svåra tid :D av utanförskap :)
Om någon gjort nåt så, Bra jobbat :thumbsup: :nod:
mvh Rolf

...att jag nästan är färdig med en riktig dunderförkylning, samt hunnit med att smitta sambon. Detta innebär att vi vi kommer att vara i toppform när planet lyfter på onsdag! (Ta i trä!)

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Att jag den 20/7 2011 började prata med en tjej i Thailand och sedan efter daglig kontakt träffades för första gången i november,ska nu ner och ses igen i slutet av denna månaden och sen kommer hon hit i början på Juni i tre månader.
Detta gör mig glad!

"driftern " sa:
Att jag den 20/7 2011 började prata med en tjej i Thailand och sedan efter daglig kontakt träffades för första gången i november,ska nu ner och ses igen i slutet av denna månaden och sen kommer hon hit i början på Juni i tre månader.
Detta gör mig glad!

Fan va nice hoppas att det kommer att gå bra :)

micke

"driftern " sa:
Detta gör mig glad!

Jätteroligt! Hoppas att det funkar lika bra för dig som det har gjort för mig.

Att mina svärföräldrars pass har kommit tillbaka till dom från ambassaden i Bangkok. Och däri satt deras visum, så nu är det bara att vänta på att dom dyker upp i slutet av april. :)

En väldigt snabb handläggning måste jag säga, ansökningarna lämnades in i måndags. :thumbsup:

Liknande trådar

R
Svar
9
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
0
Visningar