Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Diskussions ämnen, där det är minus Legolas. minus otrevligheteter
men Roffe, jag vill inte bli Paginatus psykolog, där krävs helt andra "tag", jag tror mer på operativa ingrepp faktiskt... Men jag är ju långt ifrån någon doktor så jag vet inte...
eieieieiei Legolas Du är hjärtligt välkommen. Tråden ska nämligen handla om Sol,Väder och Vind........... ock inget s_ex. UUUUrrrrk vad tråkigt, bäat att lägga ner den direkt........... Legolas vill du ta över som chefseditor?
eieieieiei Legolas Du är hjärtligt välkommen. Tråden ska nämligen handla om Sol,Väder och Vind........... ock inget s_ex. UUUUrrrrk vad tråkigt, bäat att lägga ner den direkt........... Legolas vill du ta över som chefseditor?
Sol väder och vind
Här kommer min veckorapport lörd 13e mulet
Sönd 14e regn
Månd 15e regn med åska
Tisd 16e ihållande regn 27 gr.
onsd 17e lätt regn hela dagen
Torsd 18e mulen morgon sedan sol 33 gr
I Dag fred 19e strålande sol 34 gr
Chon Buri rapporten
Ja, en helmysko tråd men han som startade den är väl läkare?
Det kan förklara en del
Jag litar inte på läkare efter vad jag varit med om i dag. Jag blev opererad i foten för tre veckor sedan och fick gipset omlagt i måndags när man upptäckte en infektion i ena operationssåret. Odling togs och antibiotika skrevs ut. Idag var det återbesök på ortopeden och odlingssvaret gavs mig. I såret på foten, som varit omslutet av gips allt sedan op fann man bakterier som normalt återfinns i arslet. Jag har då fanken inte sparkat nån i röven som skulle kunna förklara detta utan de måste ha tillkommit i operationssalen. Snacka om minutiös hygien. Ny sorts antibiotika skrevs ut.
Inte var det mitt arsle som hon kliade i alla fall fast, jag vet inte, var ju sövd.
Hade det varit en HAN av den där obestämbara sorten så hade slikt agerande kunnat tolkas som ett försök till flirt..
men Roffe, jag vill inte bli Paginatus psykolog, där krävs helt andra "tag", jag tror mer på operativa ingrepp faktiskt... Men jag är ju långt ifrån någon doktor så jag vet inte...
Hej
Det kanske skulle vara fler som skulle vilja delta i detta forum om det faktisk var minus...................
STAFF borde nog banna oftare och för längre tid....... kanske permanent.....
Hej
Det kanske skulle vara fler som skulle vilja delta i detta forum om det faktisk var minus...................
STAFF borde nog banna oftare och för längre tid....... kanske permanent.....
Yes, now we are going out and ravage
drinking and fighting and swearing
burn little red cottages
hit little kids and say bad words!
With blood we steppes colour
Now finally I learn to
pull someone real benefit out of my course in murder.
.........tillängnad hästen......
mEN eGENTLIGEN bORDE jAG jU sKRIVA mED vERSALER nÄR jAG äR pÅ fYLLAN..........Adhuc neminem cognovi poetam qui sibi non optimus videretur.
mED aNDRA oRD bÄST aTT åTERGÅ tILL kÄRN äMNET: hÄR bÅSER dET och äR vARMT sOM iN i hELV-eTE
dEN FÅR DU EN kARMA FÖR nAKONsAWAN. sJÄLV sKA jAG nER tILL Thailand sÅ iNGET mED hUMLE fRÅN i och mED i MORGON eller from sÖNDAG eller mDÅNDAG eller.........
เป็นครั้งแรกที่อยากลดความอ้วน..เพราะคางมันสองชั้น ห่วงยางโผล่ออกมาโดยที่มิได้นัดหมาย..กินอะไรก็ไม่อิ่มสักที!!ทุกวินาทีคิดนึก สรรหาแต่ของกิน ไอเดียเมนูอาหารเต็มสมอง!!คนไหนกินเป็นเพื่ิอนเรา เรารู้สึกว่ามันคือเพื่อนแท้เหอะเหอะ!!หน้าท้องเหมือนคนท้องที่ไม่รู้วันกำหนดคลอด!!อั้ยยะ!!พูดแล้วก็หิวขึ้นมาทันที หมูชัดๆ!
............tA eTT rEDIGT dRAGANDE tAG eller sEDAN eSCHERICHIA cHOLI mED iNSÄTTAND aV pILLER.............
Låter som om man lämnat diskussionen öppen för att Legolas ska få välja mellan att ta ett stadigt grepp eller att kirurgiskt få "saken" fjärnad..........
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.