kurant
Forumveteran
Då har du inte varit i Isaan, det riktiga Thailand som är så jävla fattigt att även farangerna måste arbetaInte vanlig ?? Den finns och används överallt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Då har du inte varit i Isaan, det riktiga Thailand som är så jävla fattigt att även farangerna måste arbetaInte vanlig ?? Den finns och används överallt
Clas Ohlsons, Duschset Handy, 30-9587, 279 kr, fungerar utmärkt man kan blanda så man får rätt temp påMin flickvän har varit två gånger i Sverige och är på ingång snart igen. Hon gillar Sverige, men en sak gillar hon inte: avsaknaden av rumpdusch vid toaletten.
Finns det någon som har en bra idé hur jag kan hjälpa henne - förutom att installera en dusch. Kan man köpa något slags sprayflaska eller liknande?
Jag frågade hur hon löst problemet hittills. Svaret var att hon använt min tandborstmugg.... Jag är inte säker på om det var ett skämt eller inte, men hoppas att jag kan erbjuda något bättre detta besök.
Ja, du har helt rätt. Mycket enkelt att montera på ingående vatten till handfat eller direkt på en ledning.Du har helt rätt och det är lätt att montera direkt på kranen i handfatet, finns på de flesta byggvaruhus
TjennaHej
Tack för tipset.
Kanske Svenskarna har upptäckt hur bra rumpdushen är.
Mvh Isan lover
Tjenna
Visste du inte detta innan efter alla år med en thaifru i Sverige?
Har hon stackarn fått kleta in bajset med pappret under alla år eller hur har hon och du löst det?
VAD MENAR DU MED TUR? EFTER ALLA ÅR SÅ BORDE DU VÄL ÄNDÅ FIXAT TILL DET OM DET FINNS BEHOV.Hej
Hon har löst det på samma sätt som många andra, saknas alternativ så blir det en mugg eller något liknande.
Har man tur kanske dush handtaget räcker fram till toan.
Mvh Isan lover
VAD MENAR DU MED TUR? EFTER ALLA ÅR SÅ BORDE DU VÄL ÄNDÅ FIXAT TILL DET OM DET FINNS BEHOV.
VAD MENAR DU MED TUR? EFTER ALLA ÅR SÅ BORDE DU VÄL ÄNDÅ FIXAT TILL DET OM DET FINNS BEHOV.
Den jag skrev om från clas ohlsons fungerar hade en sån i mitt förra hus funka i 20 år, du ställer in temp med tvättställskranen och sen när du trycker på knappen på duschhantaget kommer vattnet därifrån. Sen finnsHej
Har faktiskt inte besökt en enda Swe-Thai familj i Sverige som har en sådan installerad.
Men nu vet jag åtminstone att dessa finns att köpa även i Sverige.
Hoppas bara att kvaliteten är tillräcklig så att det inte blir problem.
Mvh Isan lover
Jag tar alltid en dusch efter att ha skitit i Thailand, ja på hemmaplan dåHar inte förstått problemetblir det för jävligt, är det väl bara hoppa i karet eller kabinen och spola tills man blir nöjd
![]()
Nja, så enkelt är det inte. Det som finns i redan inne i slangen påverkats inte och påfyllningen från en regulator tar minst 0,5 liter i en 1/2 slang.Den jag skrev om från clas ohlsons fungerar hade en sån i mitt förra hus funka i 20 år, du ställer in temp med tvättställskranen och sen när du trycker på knappen på duschhantaget kommer vattnet därifrån. Sen finns
det toaletter i dag som har rövdusch funkar också min dotter har en sån på sitt boende, Tyvärr dyra
Ja 555Har inte förstått problemetblir det för jävligt, är det väl bara hoppa i karet eller kabinen och spola tills man blir nöjd
![]()
Hej
Har faktiskt inte besökt en enda Swe-Thai familj i Sverige som har en sådan installerad.
Mvh Isan lover
Hmmm... Man skall inte förringa vikten av att kunna förrätta sitt tarv på ett behagligt sätt. Du bör ta mina råd på största allvar för beträffande rövkomfort samt skitsnack är jag nog expert på detta forum i egenskap av statstjänsteman!
Hur tänker du eller tänker inte alls, hur svårt är det att spola bort det som finns i slangen innan manNja, så enkelt är det inte. Det som finns i redan inne i slangen påverkats inte och påfyllningen från en regulator tar minst 0,5 liter i en 1/2 slang.
Svärmor och hennes systrar som bor i Sverige har rövdusch, dessa är inkopplade via kran i handfatet.Hej
Mvh Isan lover