F--n! Nu har man ställt till det.

 

JBK.Ltd.

Forumveteran
Blivit "pappa" fast man inte ens är där på plats, och hur i h-lv-te gick det till.
Ja jo! Hur tillverkningen fungerar det vet man ju, men fortfarande hur och vad som hände.

Näe! Det får skvalpa runt i spinalvätskan en stund och se om det blir klarare med tiden.
 
Blivit "pappa" fast man inte ens är där på plats, och hur i h-lv-te gick det till.
Ja jo! Hur tillverkningen fungerar det vet man ju, men fortfarande hur och vad som hände.

Näe! Det får skvalpa runt i spinalvätskan en stund och se om det blir klarare med tiden.
Oj oj oj, det känns som det är din fru som ställt till det och inte du om jag nu förstår innehållet i ditt inlägg
 
Vill ni veta svaret eller ska jag mjölka era sjuka hjärnor lite till? :oops:
”Sjuka hjärnor”?
Om det är covid-19 du menar så behöver du inte använda det mot oss medlemmar, det är inte vårt fel.
Kan inte du ta dig till din familj så får du väl se till att ta hit din familj, funkar inte det av någon anledning så är det tråkigt. Men att kalla medlemmar på thaisnack för sjuka hjärnor är på gränsen....
 
”Sjuka hjärnor”?
Om det är covid-19 du menar så behöver du inte använda det mot oss medlemmar, det är inte vårt fel.
Kan inte du ta dig till din familj så får du väl se till att ta hit din familj, funkar inte det av någon anledning så är det tråkigt. Men att kalla medlemmar på thaisnack för sjuka hjärnor är på gränsen....

Ta inte illa upp, @Kycklingen
Jag är inte ute efter reta eller använda covid-19 mot er andra medlemmar här på forumet.
Eh! Det är inget fel med familjen, frugan mår bra och dottern växer så det knakar. ;)
 
Polish_20201024_115548260.jpg
1602598023796.jpg


Här är orsaken till "pappa" händelse
:D ;) :D

Hoppas inte att rört till det allt för mycket i era cabezas.
 
MG säljer nog bra här i thai nu, är många här uppe. Får hoppas den är bra nu, förut när engelsmännen gjorde dom var dom som så där
 
 
 
Tillbaka
Topp