Än en gång!
Har man ställt till det och brutit ett löfte om var till för att brytas ju längre och äldre man blir.
2023, hade man införskaffat en matchvikt på 135 kg, vilket verkligen inte gjorde en "smidig" och som alla vet och läst i denna tråd om operation och gastricbypass och annat "what not!" som har tecknats ner av skribenten.
2024, så hamnade skrivaren under kniven om möjligt för sista gången, buken hade redan öppnats 3 gånger tidigare, men blev tvingad till att hyvla bort minst 10-15 kg och det lyckades med följande operation utan att behöva sätta kniven i buken och utföra det doktorn önskade att utföra, så det blev en titthåls operation med följande Gastricbypass som slut produkt.
Tiden efter, följdes strikt med order om att följa min lokala doktors anvisningar som stod ner skrivna från Ersta sjukhus, en kort tid efter utförd operation så utföll någon typ av irritation eller feber efter vilket i sin tur genererade en ytterligare vikt nedgång till 119 kg, så under 2024 så har mitt sikte på att komma under eller till min matchvikt varit en del och viktigt att komma till.
Så från 2024, tog vi oss över till 2025 och min viktminskning har varit konstant och under kontroll, ingen typ av vansinnes bantning sluta äta och svälta ihjäl för att gå ner i vikt, allt har skett med god mat & dryck utan att försumma livets godheter.
Under de första två månaderna för 2025 och starten av den tredje månaden, så har löftet äntligen brutits...
99,8 Kg
@JBK.Ltd.