F--n! Nu har man ställt till det.

Ooh! My Buddha

För en gångs skull så är det inte jag som "Trampat i klaveret!".
Men tyvärr hamnar lösningen i min "Baglomme" och väldans nära till avgången från ARN.
Orsaken är att den tidigare inköpta(jag) tvättmaskin, har tydligen bestämt sig att sluta fungera och "fąrangen" som inte vill se frun knega över plastbaljor för att hålla sina & dotterns kläder rena, kommer springande som en "Vit Riddare" utan hästen självklart.
Efter en stunds argumentationer över vilken typ ska inköpas, jag, ingen maskin som laddas från ovansidan kommer med i beräkningen och då slår frun till med att nya maskinen ska vara "Front loaded", Eeeh?

Screenshot_20250501-141738.webp

Efter en stunds letande efter en ny, så hittar vi en hos Home Pro till vettigt pris.

IMG-20250501-WA0003.webp

IMG-20250501-WA0007.webp

Och på sista bilden är den levererad och nästa steg är uppkopplad, så frun inte behöver använda sig av plastbaljor för renhållningen av kläderna.

@JBK.Ltd.
Frun, renhållning av kläder kan inte du göra det, lat gubbe

Ooh! My Buddha

För en gångs skull så är det inte jag som "Trampat i klaveret!".
Men tyvärr hamnar lösningen i min "Baglomme" och väldans nära till avgången från ARN.
Orsaken är att den tidigare inköpta(jag) tvättmaskin, har tydligen bestämt sig att sluta fungera och "fąrangen" som inte vill se frun knega över plastbaljor för att hålla sina & dotterns kläder rena, kommer springande som en "Vit Riddare" utan hästen självklart.
Efter en stunds argumentationer över vilken typ ska inköpas, jag, ingen maskin som laddas från ovansidan kommer med i beräkningen och då slår frun till med att nya maskinen ska vara "Front loaded", Eeeh?

Screenshot_20250501-141738.webp

Efter en stunds letande efter en ny, så hittar vi en hos Home Pro till vettigt pris.

IMG-20250501-WA0003.webp

IMG-20250501-WA0007.webp

Och på sista bilden är den levererad och nästa steg är uppkopplad, så frun inte behöver använda sig [US

det måste kännas som att träffa högst vinsten på ett lotteri för en thaikvinna när dom träffar en farang. Hon kan köpa allt hon bara kunde drömma om förut

det måste kännas som att träffa högst vinsten på ett lotteri för en thaikvinna när dom träffar en farang. Hon kan köpa allt hon bara kunde drömma om förut

Och hur i höga Kusten!
Vet du, @Tulpan, hur vår gemensamma ekonomi ser ut och fungerar?!
Det är ett ömsesidigt förtroende, tillit, respekt och ett ge & tagande angående vår ekonomi.
Jag har inte en "blodsugande" Thai kvinna, som en och annan lyckas få tag i.

@JBK.Ltd. :(

Senast ändrad:

Tillbaka
Topp