Nu, har jag inte något mer rännande på DS sjh att göra jag är klar med dom och de har istället skickat en remiss till Ersta sjh för övervägande beslut om hur de ska gå vidare med mig och mina krämpor.
Jag, har också idag fått se bilder på min matstrupe som togs nu senast och de bilder som fanns på skärmen såg inte bra ut, jag, har kraftig irritation med en stor chans att jag inte blir opererad om vi inte får ordning i matstrupen.
Men läkaren sa även det att blir det en operation för mig så kanske det blir en lite större operation än vanligt och med tanke på hur komplicerat allt har varit för mig och p.g.a. de har öppnat 2ggr tidigare så kan det sluta med en bypass på magsäcken.
Men läkaren var även nöjd med min viktminskning, att rasa från 124kg till 94kg för att sen återhämtat sig till 98kg på den senaste månadens sjukskrivning.
Så nu, har jag bara att vänta på ett svar från dem om var och när jag ska ta mig till Ersta sjh för att bli uppsprättad en 3:de gång och förhoppningsvis bli frisk och arbetsför igen, men det kommer nog att bli eller ta ytterligare 1-2 månader innan jag är där.
Jo-Be