Då så, ärade forumanhängare av lägre börd

, nu, en uppdatering om hur ett måste och skapande sker i samband med framskridande av onyttigtvetande.
Jo!
Efter påskhelgen(tisdagen)så togs det kontakt med den lokala besvärjelse vården för att uppnå kontakt med högre väsende(min doktor)och kontakt med druid som tillreder styrkedryck och kastar kroppsdelar upp i luften för att sen läsa vad framtiden har att komma med(Danderyds Sjh).
Det är ju så att min ett(1)års kontroll kommer upp, efter borttagning av min grovtarmscancer och jag ville gärna veta när det skulle ske och om det fanns en chans till att tidigare lägga undersökning, bara för att min läkare på Ersta sjh vill se mina bilder som kommer att tas med siktröntgen och få ihop mer information om hur allt ligger till i fas, för hans konsultation med mig och slutligt beslut om operation är okej att utföras utan sätta mig i någon riskzon.
Och igår(onsdag)på morgonen ringde Danderyds Sjh tillbaka till mig och sa att de kommer att tidigarelägga min röntgen, provtagning(biopsi) och kameratitten upp i vazoon. Sköterskan sa att de kunde tidigarelägga min undersökning och jag skulle få sms och eller brev om när jag ska undersökas innom de närmasta dagarna.
Om allt ramlar på plats och sista operationen av magmun och min ombyggnad av magsäcken blir utförd innom rimlig tid, så kanske är man friskförklarad innan juli månad runnit ut i sanden.
Skulle kassalådan vara tillräckligt stark, kanske en resa till fru å dotter kommer på tapeten, med tanke på att Prutten kommer att öppna gränsen och förklara Corona pandemin är över.
@Jo-Be