F--n! Nu har man ställt till det.

Titta ordentligt @Walter , så ser du att den är utbytt från säljarskylten(Röd) till den normala vita som alla har/får från Th-Trafikverket efter en tid.
Och här är bilens Reg-nr vi fick från Th-Trafikverket :
1609036594518.jpg

Ser ingen röskylt innan..eller kanske fram?
Rödskyllt får man under väntetiden till din registreringsplåt levereras.
Med rödskylten får du en brun logbok där du skall loggföra dina resor utanför provinsen, kan bli dryga böter att inte göra.
Logboken följer skyltarna, så när du köper nybil ser du oftast massa skrift i den från andra bilägare.

Ni har ju sett på bilderna om vad som stoppas in i min kropp för att stoppa cancern och måste vara ärlig och säga att det har inte varit lätt och smidigt återhämtning efter nr 2 jämfört med första behandlingen, fortfarande så bråkar kroppen med att få bort cytostatikan och värsta är att jag ska bli uppkopplad igen på Onsdag denna vecka och det skulle inte förvåna mig om att veckan efter kommer att bli ännu j-vilgare, så det är bara vänta och se.

Ni har ju sett på bilderna om vad som stoppas in i min kropp för att stoppa cancern och måste vara ärlig och säga att det har inte varit lätt och smidigt återhämtning efter nr 2 jämfört med första behandlingen, fortfarande så bråkar kroppen med att få bort cytostatikan och värsta är att jag ska bli uppkopplad igen på Onsdag denna vecka och det skulle inte förvåna mig om att veckan efter kommer att bli ännu j-vilgare, så det är bara vänta och se.
Fy fasen vad jobbigt. Bara lidandet ger ett positivt resultat i slutändan. Jag håller tummarna för dig!

Sprängtickan håller far i schack trotts palliativa vården. Finns nåt i tickan som hjälper :thumbsup:. Om du vill så skickar jag upp till dig som jag river i en mandelkvarn. Du kan strö på yoghurten eller gröten till frukost samt lite till kvällen med. Helt smaklöst och finmalen. Mejla mottahsr adress så gör jag i ordning en bath som du kan testa, om du vill :)

Sprängtickan håller far i schack trotts palliativa vården. Finns nåt i tickan som hjälper :thumbsup:. Om du vill så skickar jag upp till dig som jag river i en mandelkvarn. Du kan strö på yoghurten eller gröten till frukost samt lite till kvällen med. Helt smaklöst och finmalen. Mejla mottahsr adress så gör jag i ordning en bath som du kan testa, om du vill :)
Vi gör även enbärsdricka med god effekt njurarna och utrensning slaggprodukter. Har recept från byn med...

Fortsätt behandlingen med cytostatikan men prata med läkarna att du vill sättas på imunterapin omgående, behöver då sitta i sytostatica stolen max 2 timmar istället för 5 till sju...

Sprängtickan håller far i schack trotts palliativa vården. Finns nåt i tickan som hjälper :thumbsup:. Om du vill så skickar jag upp till dig som jag river i en mandelkvarn. Du kan strö på yoghurten eller gröten till frukost samt lite till kvällen med. Helt smaklöst och finmalen. Mejla mottagaradress så gör jag i ordning en batch som du kan testa, om du vill :)
Skall man tro den här sidan

så blir man närmast odödlig om man äter/dricker den svampen. :p

Tillbaka
Topp