Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rödskyllt får man under väntetiden till din registreringsplåt levereras.Ser ingen röskylt innan..eller kanske fram?
Hövva ligen. Kämpa på så håller vi tummarna.Sve.tid : 03:41
Har lite svårt att slå igen ögonen, med tanke på att det är snart dags för andra(2)rundan av cytostatika och att få bli uppkopplad hos DS idag, onsdag.
Sen innan hemgång från DS få en pump att bära i ytterligare 46 timmar.
Ja verkligen! Krya på dig, det går fint även om det kan vara jobbigt.Sve.tid : 03:41
Har lite svårt att slå igen ögonen, med tanke på att det är snart dags för andra(2)rundan av cytostatika och att få bli uppkopplad hos DS idag, onsdag.
Sen innan hemgång från DS få en pump att bära i ytterligare 46 timmar.
Fy fasen vad jobbigt. Bara lidandet ger ett positivt resultat i slutändan. Jag håller tummarna för dig!Ni har ju sett på bilderna om vad som stoppas in i min kropp för att stoppa cancern och måste vara ärlig och säga att det har inte varit lätt och smidigt återhämtning efter nr 2 jämfört med första behandlingen, fortfarande så bråkar kroppen med att få bort cytostatikan och värsta är att jag ska bli uppkopplad igen på Onsdag denna vecka och det skulle inte förvåna mig om att veckan efter kommer att bli ännu j-vilgare, så det är bara vänta och se.
Sprängtickan håller far i schack trotts palliativa vården. Finns nåt i tickan som hjälperNi har ju sett på bilderna om vad som stoppas in i min kropp för att stoppa cancern och måste vara ärlig och säga att det har inte varit lätt och smidigt återhämtning efter nr 2 jämfört med första behandlingen, fortfarande så bråkar kroppen med att få bort cytostatikan och värsta är att jag ska bli uppkopplad igen på Onsdag denna vecka och det skulle inte förvåna mig om att veckan efter kommer att bli ännu j-vilgare, så det är bara vänta och se.
Vi gör även enbärsdricka med god effekt njurarna och utrensning slaggprodukter. Har recept från byn med...Sprängtickan håller far i schack trotts palliativa vården. Finns nåt i tickan som hjälper. Om du vill så skickar jag upp till dig som jag river i en mandelkvarn. Du kan strö på yoghurten eller gröten till frukost samt lite till kvällen med. Helt smaklöst och finmalen. Mejla mottahsr adress så gör jag i ordning en bath som du kan testa, om du vill
![]()
Fortsätt behandlingen med cytostatikan men prata med läkarna att du vill sättas på imunterapin omgående, behöver då sitta i sytostatica stolen max 2 timmar istället för 5 till sju...Ni har ju sett på bilderna om vad som stoppas in i min kropp för att stoppa cancern och måste vara ärlig och säga att det har inte varit lätt och smidigt återhämtning efter nr 2 jämfört med första behandlingen, fortfarande så bråkar kroppen med att få bort cytostatikan och värsta är att jag ska bli uppkopplad igen på Onsdag denna vecka och det skulle inte förvåna mig om att veckan efter kommer att bli ännu j-vilgare, så det är bara vänta och se.
Skall man tro den här sidanSprängtickan håller far i schack trotts palliativa vården. Finns nåt i tickan som hjälper. Om du vill så skickar jag upp till dig som jag river i en mandelkvarn. Du kan strö på yoghurten eller gröten till frukost samt lite till kvällen med. Helt smaklöst och finmalen. Mejla mottagaradress så gör jag i ordning en batch som du kan testa, om du vill
![]()
Ja, men du kan säkert också hälla på din morgon gröt om du villSkall man tro den här sidan
![]()
Chaga, sprängticka och kungen av medicinska svampar • Morotsliv
Chaga, sprängticka, kungen av medicinska svampar. Allt du vill veta! Den har använts i tusentals år för hälsan. Skörda och tillred den så här!morotsliv.com
så blir man närmast odödlig om man äter/dricker den svampen.![]()