Walter
Forumveteran
Säg till så skickar jag till digJa, men du kan säkert också hälla på din morgon gröt om du vill![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Säg till så skickar jag till digJa, men du kan säkert också hälla på din morgon gröt om du vill![]()
Samtidigt så har det fungerat innan en "dum svensk skalle" försökt förstå också....hahahaSkall man tro den här sidan
![]()
Chaga, sprängticka och kungen av medicinska svampar • Morotsliv
Chaga, sprängticka, kungen av medicinska svampar. Allt du vill veta! Den har använts i tusentals år för hälsan. Skörda och tillred den så här!morotsliv.com
så blir man närmast odödlig om man äter/dricker den svampen.![]()
Vi vet inte allt, men det finns spår kvar...Ja, men du kan säkert också hälla på din morgon gröt om du vill![]()
Ja, det är märkligt att människor inte levde för evigt förr då man stoppade i sig så mycket hälsosamma saker?Vi vet inte allt, men det finns spår kvar...
Hörde på radion om Martin Luthers dryckesvanor. Den konsumtionen hade gett mig skrumplever och hjärnblödning på några veckor.Ja, det är märkligt att människor inte levde för evigt förr då man stoppade i sig så mycket hälsosamma saker?
Jag som trodde Luther var asketisk? Men han kanske bara tyckte alla andra skulle vara det. På känt politikermanér.Hörde på radion om Martin Luthers dryckesvanor. Den konsumtionen hade gett mig skrumplever och hjärnblödning på några veckor.
Det där med asketeism var ett påfund av efterföljare. Han förespråkade att njuta av livets goda. Bland annat så var han inte fanatiskt för trohet i äktenskapet.Jag som trodde Luther var asketisk? Men han kanske bara tyckte alla andra skulle vara det. På känt politikermanér.
Fy fasen, krya på dig kompis! Vilket elände men det kommer att gå bra.Kl 05:00 sprack mitt bukbråck i tisdags och cirka
kl 11då låg jag på operation och på tisdagnatt då låg jag på uppvak efter operationen de visade sig att mitt bråck inte bara ett elände utan tre så idag har blivit uppskickad på Avd. 64 och nu em. efter ytterligare en röntgen så har Jag har fått att information om att jag har fått blodpropp i lungan.
Krya på dig fort hoppas jag, vi väntar på Bath-priset.Kl 05:00 sprack mitt bukbråck i tisdags och cirka
kl 11då låg jag på operation och på tisdagnatt då låg jag på uppvak efter operationen de visade sig att mitt bråck inte bara ett elände utan tre så idag har blivit uppskickad på Avd. 64 och nu em. efter ytterligare en röntgen så har Jag har fått att information om att jag har fått blodpropp i lungan.
Det ser inte fint ut med alla blåmärken @Jo-Be . Kan de inte lägga en infart i venen, så du kunde få alla medikamenter där istället. Man behöver inte vara som en nåldyna. Jag hoppas att du tillfrisknar så småningom. Kämpa påÅ hellskotta vad de trycker i en kemikalier, blodförtunnande, EDA(va de för nått), piller för magen, antibiotika, tar glucose prover och så vidare och nu kom de också med nya nålar som skulle in i armen men jag är så jäkla sönder stucken redan.
![]()
![]()
Och dessa blåmärken är från tisdagens operation
Hade rattar å kranar i tiofalt
Efter en jävulsresa så ligger jag numera på rehabavd. och håller på att backa av mediciner så som möjligt är, slangar, rattar å kranar blev man bortkopplad från med början av torsdagen förra veckan så nu är man slanglös och nu handlar det bara om att komma upp ur sängen och knalla runt på avd. och visa viljan.En stilla undran @Jo-Be, hur mår du nu ? Hoppas det som du genomgår, börjar ge resultat. Kämpa på.
Kämpa på baraEfter en jävulsresa så ligger jag numera på rehabavd. och håller på att backa av mediciner så som möjligt är, slangar, rattar å kranar blev man bortkopplad från med början av torsdagen förra veckan så nu är man slanglös och nu handlar det bara om att komma upp ur sängen och knalla runt på avd. och visa viljan.
Kämpa på, viljan är enormt viktigt. Du klarar det!Efter en jävulsresa så ligger jag numera på rehabavd. och håller på att backa av mediciner så som möjligt är, slangar, rattar å kranar blev man bortkopplad från med början av torsdagen förra veckan så nu är man slanglös och nu handlar det bara om att komma upp ur sängen och knalla runt på avd. och visa viljan.