Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"Berralund " sa:Och precis så var det för mig. Vi träffades i Helsingborg och det bara blev så. Och jag säger bara en sak - Tack och lov att jag följde mina känslor den gången. Det var det bästa jag har gjort i hela mitt liv.
"gunnarg " sa:Det kan väl också vara så att gubbsjukan slagit till med oanade följder.
"gunnarg " sa:Det kan väl också vara så att gubbsjukan slagit till med oanade följder.
"ledarn " sa:Aahhh !! Lägg av nu....
Hur många finns det inte som sitter framför datan och verkligen letar på datingsaiter och genom kontaktannonser, dom riktigt damsuger efter just utländska kvinnor...?
Varför ??
Det är väl bara att se verkligheten att det framförallt är överviktiga män som gifter sig med unga thaikvinna med barn som är ointressanta för thailändska män."Berralund " sa:Det kanske t o m är så att som man känner sig själv känner man andra!! 8)
Väger 75 kilo och är 180 cm lång."ledarn " sa:Hur fet är du då ??
"gunnarg " sa:Väger 75 kilo och är 180 cm lång.
"ledarn " sa:Där har vi en redig kandidat till kategorin jag nämner...
Bra "hönan"..![]()
Eller ta snubben med serietidningarna i samma serie![]()
Han har ju redan en Thaikvinna..![]()
![]()
Ordet gubbsjuk har använts så länge jag kan minnas på äldre män som trånar efter unga kvinnor,men det är ju svårt att tillgodose i Sverige om man inte är mycket rik.Blickarna vändes då mot fattiga kvinnor som vill få ett drägligt liv till exempel ensamma mödrar från Isaan. 8)"legolas " sa:jag tycker du har fel gunnarg när du säger överviktiga män. Sanningen är väl att en hel del av dessa män som är överviktiga är äldre män, och det är väl då som man är överviktig. Så ordet äldre är väl mer passande, och speciellt då som du kallar dom (oss) gubbsjuka...
Det är ganska intressant att du använder det ordet "gubbsjuk", ordet i sig används enbart utav våra bittra kärringar hemmavid, inte annars. Ordet används som en förklaring till varför vi män har "mage" att vara virila, att vara villiga och vara sugna, och vara "aktiva" trots vår höga ålder.
ordet som sagt var används utav kärringarna hemma i falangland, och är oftast ett tecken på att de själva gått "i stå", gått "i sin" eller blivit galla strax efter 50:års åldern.... Men inte trodde jag att du gunnarg skulle sänka dig till att beblanda dig med det bittra packet...... men du kanske tillhör den gängen helt enkelt....Ja man blir väl sådan om man får nöja sig med att rassla med en tom lädersäck...
legolas
"gunnarg " sa:Ordet gubbsjuk har använts så länge jag kan minnas på äldre män som trånar efter unga kvinnor,men det är ju svårt att tillgodose i Sverige om man inte är mycket rik.Blickarna vändes då mot fattiga kvinnor som vill få ett drägligt liv till exempel ensamma mödrar från Isaan. 8)
Det hör till ovanligheterna att äldre svenska män gifter sig med jämnåriga thailändskor utan det vanliga är att de gifter sig med kvinnor som är 20-30 år yngre 8)"Insayt " sa:Nej gunnarg det blir för enklifierat och ytligt. Vid syn för handen kan det ju tyckas så, men inte fan tror jag att folk i detta forum som har en thaifru där skillnaden skiljer sig på några år, medvetet skulle på grund av dragning till yngre bara för sakens skull välja det.
Tror ju inte att folk frågar vid baren eller vart man nu träffar damen, "hur gammal är du?" jag är 30- 35-40 säger hon då, jag då kan du fara och flyga säger han då.
Tror faktiskt inte det fungerar så, utan jag tror att man fastnar till slut för helt andra saker än ålder.
Sen givetvis är ju många yngre, men i slutändan har detta ingen betydelse. Som jag kan se i detta forum är ju alla lyckliga med sina fruar och den första så kallade skall vi säga "de är bara ute efter pengar och trygghet- som många påstår att bara gäller", har ju lagt sig och nu älskar de sina män för det de är!
Insayt
Männen suktar efter lammkött. 8)"legolas " sa:Och varför då då? Har du någon aning om det?
"gunnarg " sa:Det hör till ovanligheterna att äldre svenska män gifter sig med jämnåriga thailändskor utan det vanliga är att de gifter sig med kvinnor som är 20-30 år yngre 8)
"ledarn " sa:Då är jag lite äckligare än dig..... Min fru är 12 år yngre än mig.. 8)
"legolas " sa:jaja, ville bara kolla om du har någon koll överhuvudtaget. Jag har bara svårt att se varför jag t.ex. skall åka till Isaan, och börja leta efter tanter i min egna ålder, finns det någon anledning till det egentligen?
Jag vill börja om i livet, jag är frisk och jag är "aktiv" fortfarande i sänghalmen, och vill ha mig ett nummer emellanåt. Tanterna i minålder (60.års-åldern) har för längesedan gått in i en slags [¤#@@¤%]-koma härnere, många av dom slutar med s ex redan när deras m ens tar slut. och då står vi där med en förvånad min och får inte längre dona med vår favoritsysselsättning.
Snälla gunnarg tala om för mig varför i hillvitte jag skall leta upp en 60:årig gumma när det finns vackra damer att tillgå.... Fasen dör min gamla hund, så inte fasen går jag ut och letar efter en 12 årig tik att ersätta den gamla med............
legolas
ps. Det skiljer 168 hundår mellan mig och Yongan..... ;D ;D ;D
"ledarn " sa:Om du bara visste hur jag skäms...![]()
Varför gifte du dig inte med en ung kvinna från Askim?Då hade du ju sluppit äta den förhatliga thaimaten. ;D"legolas " sa:jaja, ville bara kolla om du har någon koll överhuvudtaget. Jag har bara svårt att se varför jag t.ex. skall åka till Isaan, och börja leta efter tanter i min egna ålder, finns det någon anledning till det egentligen?
Jag vill börja om i livet, jag är frisk och jag är "aktiv" fortfarande i sänghalmen, och vill ha mig ett nummer emellanåt. Tanterna i minålder (60.års-åldern) har för längesedan gått in i en slags [¤#@@¤%]-koma härnere, många av dom slutar med s ex redan när deras m ens tar slut. och då står vi där med en förvånad min och får inte längre dona med vår favoritsysselsättning.
Snälla gunnarg tala om för mig varför i hillvitte jag skall leta upp en 60:årig gumma när det finns vackra damer att tillgå.... Fasen dör min gamla hund, så inte fasen går jag ut och letar efter en 12 årig tik att ersätta den gamla med............
legolas
ps. Det skiljer 168 hundår mellan mig och Yongan..... ;D ;D ;D