Förändringens tidevarv

• Trådstartare Trådstartare Anonymius
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"gunnarg " sa:
Varför gifte du dig inte med en ung kvinna från Askim?Då hade du ju sluppit äta den förhatliga thaimaten. ;D

men gunnarg har du inte fattat det, han hatar ju falangkärringar ;D ;D ;D ;D

Insayt

"legolas " sa:
Jo det kanske jag hade kunnat göra, om det nu inte hade varit för dig, din fru och Era gelikar. Det tjötet hade nog knäckt både mig och min 24 år yngre svenska falangkvinna... ;D ;D ;D

legolas

haha, jag får faktiskt säga att det är jäkligt kul och tjöta i forumet på sista tiden, vilka istadiga gubbar vi är allihop, men på ett gött sätt, vi ger oss fan aldrig och detta är ju det som ger liv i forumet, det är ju detta som ger syre till elden.

Den man älskar agar man heter det ju. Tycker att det blivit jäkligt bra nu, allt har på något sätt stigit till andra nivåer helt plötsligt. Vad beror det på? har vi blivit lyckligare eller vad är det? ;D ;D ;D ;D

Insayt

Insayt

"legolas " sa:
Trådarna är roligare, modereringen har blivit mindre, och så har det kommit in flera goa friska fläktar, ingen nämnd och ingen glömd....

Dessutom så fuskar du Insayt... Du anser att du har dubbelt mer rätt än oss andra för du skriver under inläggen 2 gånger... Skall det ge mer styrka åt det du skriver eller? ;D

legolas

haha, nä jag har också märkt det men det blir så ibland för man rullar upp och ner och sen skall man skriva till något innan man skickar och då ser jag inte att jag redan skrivit Insayt. Skall försöka bättra mig ;D ;D

Insayt

Har en liten fundering i våra (gubbars) önskedrömmar om att det är vi som söker oss till lammkött i andra länder när det kanske är som så att vi redan är uträknade på den svenska kvinnomarknaden som pensionerade galtar!

btw, så editerade jag min ovanstående skrift då jag skrev Lemkött istället för Lammkött! Lemkött lät ganska sjukt!

Hade du kommit med en tom pengapung är jag inte så säker på att du hade varit speceillt välkommen.Du kom som en ATM till Isaan och önskades välkommen att försörja en hel by. ;D

Du har alldeles rätt Lego. Vi BEHÖVER er inte för vår försörjning, vi vill HA (en del ) er för att vi vill. Stolpskotten flyttar till Thailand och köper sig en kvinna och en maktfullkomlighet.

Det finns människor som gillar att skapa och hitta nya vägar i livet sen har vi en del som bara gillar att klaga och hitta fel på allt och alla.Gud skapade människan i olika former och tur är väl det. :afro: :police: :xmas_smiley:

Om vi nu skall kommentera uttrycket "kom som en ATM-maskin" så är min erfarenhet att de svenska kvinnorna inte utgör något undantag. Det kostar även därhemma, och visst är det underbart att möta en tacksamhet för det man tillför här jämfört med hemma där allt tas för givet.

Ett tips från en svensk vän i Bangkok som jag tog till mig är att även om du litar på din fru så se alltid till att vara mer värd levande än död, det ökar dina odds att få vara med ett tag till. Apropå alla faranger som ramlar ut för balkongen i Pattaya.

"ragnela " sa:
Lego! Du har en egen tråd att spy i.
Kan du inte argumentera för din sak istället för att önska bort oönskade kommentarer, jag har samma erfarenheter som Legolas säger även om han har en förmåga att spä på med adjektiv som jag kanske inte håller med om. Det skulle vara kul att höra vettiga motargument om du inte håller med istället för kommentarer som "köper sig en kvinna och en maktfullkomlighet". Du vet förmodligen lika väl som oss att det inte är sant.

Jag har argumenterat för detta många ggr på detta forum och börjar bli urless på det.

Just nu känner jag mig överhuvudtaget trött på forumets innehåll.

Denna tråd heter Förändringens tidevarv. Vadå förändring? Samma gamla "hata falang-kärringtjafs" av folk som inte klarar av jämställda relationer.

Nu lägger jag av.

"ragnela " sa:
Jag har argumenterat för detta många ggr på detta forum och börjar bli urless på det.
Nu lägger jag av.

Jag har tittat igenom dina inlägg från de tre senaste månaderna (200 st) och där fanns ingen konstruktiv argumentation för västerländska kvinnors sätt att behandla män.För den senaste tråden "hata blekfeta farangkvinnor" är inte speciellt konstruktiv, mer en vädjan att sluta slänga sk-t. Vi får väl hoppas att gubbarna lyssnar!

Jag är ny här men kan förstå lite av vad du menar, det är en väldig "grabbig" attityd här vilket inte är så konstigt med tanke på den grupp som skriver majoriteten av inläggen. När det gäller Legolas så får man använda en stor sil av självförtroende när man läser, har försökt påpeka detta för honom.

Din kommentar ovan brukar komma från en som förlorat argumentationen...
Ge inte upp, det behövs mothugg för att denna gruppen inte skall bli självgod.

"ragnela " sa:

Just nu känner jag mig överhuvudtaget trött på forumets innehåll.

Denna tråd heter Förändringens tidevarv. Vadå förändring? Samma gamla "hata falang-kärringtjafs" av folk som inte klarar av jämställda relationer.

Nu lägger jag av.

Jag kan bara hålla med Ragnela där, tråden har faktiskt spårat ur och det finns andra trådar att tjöta om detta i. Förvisso är det en enorm förändring att flytta ihop med en thailändsk kvinna, speciellt i Thailand, men det finns som sagt andra trådar för denna diskussion.

Låt oss återvända till de förändringar som det var meningen att diskutera från början.

Tror nog att ragnela liksom jag har tröttnat på att Legolas alltid skriver negativt om ALLA falangkärringar.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp