A
Anonymius
Gäst
"gunnarg " sa:Varför gifte du dig inte med en ung kvinna från Askim?Då hade du ju sluppit äta den förhatliga thaimaten. ;D
men gunnarg har du inte fattat det, han hatar ju falangkärringar ;D ;D ;D ;D
Insayt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"gunnarg " sa:Varför gifte du dig inte med en ung kvinna från Askim?Då hade du ju sluppit äta den förhatliga thaimaten. ;D
"Insayt " sa:men gunnarg har du inte fattat det, han hatar ju falangkärringar ;D ;D ;D ;D
Insayt
"legolas " sa:Jo det kanske jag hade kunnat göra, om det nu inte hade varit för dig, din fru och Era gelikar. Det tjötet hade nog knäckt både mig och min 24 år yngre svenska falangkvinna... ;D ;D ;D
legolas
"legolas " sa:Trådarna är roligare, modereringen har blivit mindre, och så har det kommit in flera goa friska fläktar, ingen nämnd och ingen glömd....
Dessutom så fuskar du Insayt... Du anser att du har dubbelt mer rätt än oss andra för du skriver under inläggen 2 gånger... Skall det ge mer styrka åt det du skriver eller? ;D
legolas
Kan du inte argumentera för din sak istället för att önska bort oönskade kommentarer, jag har samma erfarenheter som Legolas säger även om han har en förmåga att spä på med adjektiv som jag kanske inte håller med om. Det skulle vara kul att höra vettiga motargument om du inte håller med istället för kommentarer som "köper sig en kvinna och en maktfullkomlighet". Du vet förmodligen lika väl som oss att det inte är sant."ragnela " sa:Lego! Du har en egen tråd att spy i.
"ragnela " sa:Jag har argumenterat för detta många ggr på detta forum och börjar bli urless på det.
Nu lägger jag av.
"ragnela " sa:Jag har argumenterat för detta många ggr på detta forum och börjar bli urless på det.
Just nu känner jag mig överhuvudtaget trött på forumets innehåll.
Denna tråd heter Förändringens tidevarv. Vadå förändring? Samma gamla "hata falang-kärringtjafs" av folk som inte klarar av jämställda relationer.
Nu lägger jag av.