FotbollsVm -18

Den var kul!!! Så bara dem som spelat aktivt i fotboll skall få uttala sig? (Diktatur)
DÅ skulle det inte vara många på läktarna.... Med åsikter.... Bara "Vi" som kan skall uttala sig.. Andra skall hålla tjäften.. ;) Solly!!! Så fungerar det inte i välden... :wai::wai::wai:
Var har jag skrivit att bara de som spelat aktivt får skriva? Kan jag få ett exempel?

Igår var det första dagen då alla favoriter höll för trycket.
Intressanta matcher idag då Danmark tar emot Australien, kan bli kul fotboll med 2 lag som vill framåt.
Matchen mellan Argentina-Kroatien ska jag inte missa för allt smör i Småland, det börjar bli allvar på riktigt nu för Messi & co.

Håller med om att det är kul att favoriter åker dit,,, idag led jag med Peru som kommer få åka hem efter nästa match, trots storspel mot Frankrike. Men som ni vet är bollen rund, och även de "bästa" lagen vinner ibland.

Håller med om att det är kul att favoriter åker dit,,, idag led jag med Peru som kommer få åka hem efter nästa match, trots storspel mot Frankrike. Men som ni vet är bollen rund, och även de "bästa" lagen vinner ibland.
Ja nu får du väl ändå ge dig, storspel var då. Nä Frankrike okey smalade ner. Jag har rätt so far, danmark. australie X, Frankrike 1 och nu ser jag Argentina - Kroatien, Kroatien är bra, tror på X!

Ja nu får du väl ändå ge dig, storspel var då. Nä Frankrike okey smalade ner. Jag har rätt so far, danmark. australie X, Frankrike 1 och nu ser jag Argentina - Kroatien, Kroatien är bra, tror på X!
Vet du väl att en Smålänning aldrig ger sig 555;), men eftersom det är du som så gärna vill vinna:D ger jag den till dig.;)
Ps: såg du stolpträffen i 85, minuten tror jag det va? Dessutom hade de fantastiskt snygga kontringar. (båda lagen)
Jag tror nog att Messi vaknar tillslut och sätter 1-0. :)

Vet du väl att en Smålänning aldrig ger sig 555;), men eftersom det är du som så gärna vill vinna:D ger jag den till dig.;)
Ps: såg du stolpträffen i 85, minuten tror jag det va? Dessutom hade de fantastiskt snygga kontringar. (båda lagen)
Jag tror nog att Messi vaknar tillslut och sätter 1-0. :)

@Krille Kroatien har alltid varit farliga, nä Argentina, sitter och tittar på dem just nu, inget spektakulärt, okey 0-0 är bra för mig!

@Krille Kroatien har alltid varit farliga, nä Argentina, sitter och tittar på dem just nu, inget spektakulärt, okey 0-0 är bra för mig!
Jag tittar också tidvis, verkligen inte spektakulärt. Svårtippat, kan avgöras på en tillfällighet. Och ja, även jag tycker synd om Peru. Dom var klart värda poäng. Och jag hade inte sagt något om orättvisa om Australien hade vunnit över Danmark så reservdansk jag är. :)

Helt rätt @Lyco spelar man på ett lag ser man en helt annan sak när domaren blåser. Men nu vet jag att Berra verkligen SÅG på just den matchen jag refererade till innan:thumbsup:... Håller med dig annars, 0-0 stämmer bra så här i halvtid.:thumbsup:

Håller en tumme för kroaterna, i en slätstruken match.

Ser fram emot matchen mot tyskarna, antingen spikar vi igen och når ett oavgjort resultat;)
Eller så går proppen ur, och vi får ett par i baken:rolleyes: men är optimist och tror på trötta Granqvist som skall varva ned i trötta allsvenskan:p:D

Helt rätt @Lyco spelar man på ett lag ser man en helt annan sak när domaren blåser. Men nu vet jag att Berra verkligen SÅG på just den matchen jag refererade till innan:thumbsup:... Håller med dig annars, 0-0 stämmer bra så här i halvtid.:thumbsup:

hahah, ligger illa till nu Kroatien har 1, men Argentina värdelöst, uppblåsta, överbetalda fjantar?

Trodde jag sett allt med fotbollsanknytning, men detta tog priset:D

Har du testat den @Pepsi :p
Screenshot_20180621-212255_Supernytt.webp

Tillbaka
Topp