Jag vet vem du benämner flabberöv. Men han flabbar kanske riktigt gott efter den tyska poängförlusten imorgon.Jajamen!!Med flabberöven så syftar jag på en spelare i det svenska laget... Ingen på TS..
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet vem du benämner flabberöv. Men han flabbar kanske riktigt gott efter den tyska poängförlusten imorgon.Jajamen!!Med flabberöven så syftar jag på en spelare i det svenska laget... Ingen på TS..
![]()
Ordet förnedring använder Berralund när han har öppnat sin lilla humorlåda, och då enbart när det gäller sport som trots allt inte är på så blodigt allvar som vi vill påskina ibland. Men jag skall kanske dra på mig dumstruten och skämsmössan än en gång och stänga humorlådan för gott i egenskap av moderator.![]()
Tycker nog att mr Lyco ska återgå till trådens innehåll, nämligen fotboll, inte annat trams som orduttryckelser det kan Lyco starta en annan tråd om DU tycker det är så kul 555555
På midsommardagen ska ni/vi se på under![]()
Bakfull???Har en bra känsla inför kvällens match
Den blev inte sämre när grannen frågade om jag hade lust med ett par öl och den här
![]()
Frestande, men får hålla mig till zero då frugan jobbar hela helgen.
Fixar inte dagen efter ensam med 2 smottingar![]()

Det är TV 4.Vilken kanal sänder tyskland Sverige matchen i Thailand?
Tv4 Thailand? Googlar jag får jag upp att 3hd sänder den.Det är TV 4.