Freja eid plus

gunnarg

Nedtystad
Är dt någon som lyckats få Freja eid plus utan att åka till Sverige?
För att få plus måste jag åka till Sverige och legitimera mig hos ATG ombud trots att jag är inskriven i SPAR igen

För att få plus måste jag åka till Sverige och legitimera mig hos ATG ombud trots att jag är inskriven i SPAR igen

Jag har inte svaret, bara undrar vilka fördelar det är med att skriva in sig i SPAR igen?

/ SatanG

Jag har idag registrerat Freja+ från Thailand.

Jag raderade mitt gamla Freja, som jag registrerade före återinskrivningen i SPAR.
Gjorde en ny registrering och fick Freja+ beviljat.

Jag har idag registrerat Freja+ från Thailand.

Jag raderade mitt gamla Freja, som jag registrerade före återinskrivningen i SPAR.
Gjorde en ny registrering och fick Freja+ beviljat.
Har du visat id innan hos nåt godkänt ombud och bara återaktiverat?
Jag får bara registrerat Freja men inte Freja+ utan att gå och visa fysiskt id står det och då är jag skriven i Sverige.

Det står "Freja+ regleras av myndigheten för digital förvaltning DIGG. En fysisk verifiering krävs för att koppla dig till din e-legitimation."

Jag får bara registrerat Freja men inte Freja+ utan att gå och visa fysiskt id står det och då är jag skriven i Sverige.

Det står "Freja+ regleras av myndigheten för digital förvaltning DIGG. En fysisk verifiering krävs för att koppla dig till din e-legitimation."
Fast ser nu att du raderade ditt gamla och återregistrera det har jag inte testat än.

Har inte varit i Sverige de senaste fyra åren.

Raderade den gamla, som inte hade + och registrerade en ny med samma mail adress och det godkändes med plus efter någon timme.

Jag har testat och det fungerar.

Tillbaka
Topp