Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Hur ser fruktköttet ut och smak?Någon som vet om det finns engelskt namn på denna frukt, den heter Maniao eller något liknande på thai. Det är inte Lychee.
Vitgrått smakar lite syrligt.Hur ser fruktköttet ut och smak?
Frugan skrev in det thailändska namnet på google translate, fick inte upp någon översättning till Eng.Någon som vet om det finns engelskt namn på denna frukt, den heter Maniao eller något liknande på thai. Det är inte Lychee.
Karonda Fruit, or Mamuang Hao Manao Ho in Thai?Frugan skrev in det thailändska namnet på google translate, fick inte upp någon översättning till Eng.
Nej det är en annan frukt liten röd sakKaronda Fruit, or Mamuang Hao Manao Ho in Thai?
Vet inte om jag stavade rätt.Frugan skrev in det thailändska namnet på google translate, fick inte upp någon översättning till Eng.
Karonda Fruit, or Mamuang Hao Manao Ho in Thai?
Nej, den frukten jag visade liknar Lychee utvändigt men inte samma form eller smak.It is called kerenda in Malaya, karaunda in Malaya and India; Bengal currant or Christ's thorn in South India; nam phrom or namdaeng in Thailand; caramba, caranda, caraunda and perunkila in the Philippines.
Tyckte att den var rätt så god, sökte namnet du skrev men hittade ingen sådan frukt.Surt som fan och i Khon säger dom Magmnjeo
Ja kanske olika namn från olika provinser , den jag åt var sur och inte alls åt lynchee hålletTyckte att den var rätt så god, sökte namnet du skrev men hittade ingen sådan frukt.
Nej den är det inte Mamuang är ju mango på thai och manao är lemon
Det är bara utseendemässigt som de är liknande.Ja kanske olika namn från olika provinser , den jag åt var sur och inte alls åt lynchee hållet
Jo frugan vet vilken det är, söker hon på Thailändska kommer den upp på google med bilder men skriver hon det på google translate kommer det upp ingen översättning.Vet inte om jag stavade rätt.
Nej, den frukten jag visade liknar Lychee utvändigt men inte samma form eller smak.
HejTyckte att den var rätt så god, sökte namnet du skrev men hittade ingen sådan frukt.
Inte om jag googlar.Kan något av dessa vara rätt?
THAI: Nam phrom, Namdaeng, Manaao ho, Naam khee haet.
Någon som vet om det finns engelskt namn på denna frukt, den heter Maniao eller något liknande på thai. Det är inte Lychee.
Jag tänkte på frun,Inte om jag googlar.