Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ibland känns det så när jag står och predikar på jobbet men ingen lyssnar och folk gör precis som de vill i alla fall... Om jag ändå hade nattvardsvin att dränka sorgerna i
Taskigt att utesluta Berra.Jag tror att Berra jobbar på Mc Donalds och har i hela sitt liv drömt om att färdas runt Jorden i en båt.
Berra måste vara en ”Dreamer”
Och jag tror att "Tricky Dick" är en utrangerad, misslyckad politiker som i likhet med sitt amerikanska alter ego fick se sin situation fullständigt ohållbar. Dock lierade han sig sedermera med Gudrun Schyman och klättrade återigen på den politiska stegen såsom feminist.
Det var helt fel, jag har aldrig haft en improduktiv, byråkratisk eller administrativ tjänst i hela mitt liv, men det stämmer att jag var förtroendevald under 28 år på min gamla arbetsplats, det förtroendet är jag fortfarande stolt över att ha fått, jag hoppas och tror att dom jag företrädde var nöjda.
Jag ser mig fortfarande som undersköterska till yrket =) Men i mitten på december är jag färdigutbildad lokförare. Fick bra referenser från de trevliga norrlänningarna . Är sådan brist på lokförare så de flesta får anställning innan utbildningen är avklarad =).
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.