Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag tror att trådskaparen jobbar på RFSU där han testar styrkan i en del produkter. Vidare är jag tämligen säker på att moderator Micke har en taxifirma.
Enligt säkra källor ifrån Flashback är Satan.Gs
nick bara till för att förvilla.
Han är nämligen Sankte Pers utsände spion här på T.S.
Blir nog hårda förhandlingar när vissa ”Snackare”Ska försöka passera porten.
En gång i tiden hade jag mycket olja i portföljen, Lundin och Ryssland. När portföljen blev för kladdig bytte jag till telecom. Nästa gång jag skall investera blir det i en långärmad skjorta. Idag är första gången i år som jag satt på mig en kortärmad skjorta - klimatet blir ju kallare.
Klimatanpassning kallas det.
Förstår det. Följde med pappa när jag var liten på fiskeresa. Abborrar har man fått en del och den där fisken med röda ögon. Men en ända gädda har jag fått, tror den vägde 700 gram så pappa slängde tillbaka den.
Jag har funderat ett tag, men är "nästan" säker på att @gunnarg har fått jobb i Phuket som provsmakare av vattnet de har där.
Det är ju ett väldigt dåligt betalt arbete, men han klarar sig bra, tror jag
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.