Gissa yrket!

PeterSfa

Forumräv
Nej, det är ingen som kommer klara gissa mitt yrke, så jag lägger korten på bordet direkt istället.
Civilt: Äldre: Systemvetare, MCSD, MCSE. Mordernare: Mechatronics Ingenjör, Ledning i Production och Operations.
Militärt: Underrättelsetjänst, Ansvarig CBRN (D.v.s expert på skydd Atom, Biologiska och Kemiska stridsmedel)
Extraknäck i Lastbil, Buss och Taxi.
Vilka organisationer jag tillhört genom åren är irrelevant, det här är mitt yrke.
För den som inte vet vad Mechatronic är: Det är en kombination av ett antal universitetsdiscipliner:

1200px-Mecha_workaround.svg.png

Dick

Medlem
Nej, det är ingen som kommer klara gissa mitt yrke, så jag lägger korten på bordet direkt istället.
Civilt: Äldre: Systemvetare, MCSD, MCSE. Mordernare: Mechatronics Ingenjör, Ledning i Production och Operations.
Militärt: Underrättelsetjänst, Ansvarig CBRN (D.v.s expert på skydd Atom, Biologiska och Kemiska stridsmedel)
Vilka organisationer jag tillhört genom åren är irrelevant, det här är mitt yrke.
För den som inte vet vad Mechatronic är: Det är en kombination av ett antal universitetsdiscipliner:

Visa bilaga 91426
Wow!Vilket C.V
Förmodligen bara Skipper som slår dig på fingrarna där!:clap_tranparent:

Micke.T

Forumvärd
Forumpersonal

Visa bilaga 91426
Hamilton?;):)

PeterSfa

Forumräv
Haha,
Radioamatör,
Ett antal olika militära organisationer,
Pistolskytte sedan 14 års ålder, Skol och Combat.
Medaljör distriktsmästerskap med Karbin,
Bågskytte med Compoundbåge,
Shorinji Kempo (Eller snarare klubbens slagpåse :p )
12 plats av 600 startande i orientering,
Utbytesofficer i främmande makt (krigförande (egen definition) ).
Får du ditt lystmäte tillgodosett här?
:beer:

Senast ändrad:

Audirs2

Forumräv
Haha,
Radioamatör,
Ett antal olika militära organisationer,
Pistolskytte sedan 14 års ålder, Skol och Combat.
Medaljör distriktsmästerskap med Karbin,
Bågskytte med Compoundbåge,
Shorinji Kempo (Eller snarare klubbens slagpåse :p )
12 plats av 600 startande i orientering,
Utbytesofficer i främmande makt (krigförande (egen definition) ).
Får du ditt lystmäte tillgodosett här?
:beer:
Man kan tro att det är Tallviking från MPR som härjar här? :smile:

Jo-Be

Forumveteran
Gissar på att @Jo-Be är glasläggare, hrmmm. Satan.G livsnjutare och Micke.T nått högt inom ICA (efter golftråden ;) )
Lite rätt i alla fall, @Matilda
Jo! Var skolad(Årskurs 79. Tullängsskolan, Örebro)glasmästare i 20år, sen omskolning till annat yrke, men gillade inte detta.
Omskolning igen, detta yrke gillades men då blev alla svenska fartyg utflaggade, så ingen fastanställning kom de att bli.
Där i mellan 2 anställningar så har det körts tung lastbil istället, så inkomst alltid har genererats.

Senast ändrad:

Topp