S
Sir One
Gäst
Inte tagit bort men annars helt rätt.. Karma."mrputte " sa:kan det vara en ÖL kapsyl du tagit bort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte tagit bort men annars helt rätt.. Karma."mrputte " sa:kan det vara en ÖL kapsyl du tagit bort
"Caveman™ " sa:Vad har denna tråd i ett thaiforum att göra? flytta skiten till forumsdelen "ordet är fritt" !
No comments"nakonsawan " sa:Tror någon drömmer om att få va moderator. Tänk att kunna göra något åt sånt skit som denna tråden! Att man kan störa sig på nått dylikt i ett forum på nätet är ju ganska underhållande.
Jag tror bilden är caveman?
Rätt och riktigt."ledarn " sa:Tulpan !!
(Och då inte han utan centralvärme)![]()
![]()
![]()
Och det är du stolt över... Hur svårt kan det vara att vinna över den där typen?"ledarn " sa:Ledarn - Lego 1-0![]()
![]()
![]()
![]()
Jag kan ju alltid skicka ett PM med rätt svar till dig så är vi säkra på att kniven hamnar där den ska"ledarn " sa:Stolt och stolt ??![]()
Allt för att sticka kniven lite djupare....![]()
![]()
Nej inget med bin."Kycklingen " sa:En bikupa.
Är du snusare? Snyggt jobbat Mr Caveman"Caveman™ " sa:det är snus
Tack,Javisst är jag snusare, och om du läser lite bakåt i forumet så hittar du kanske min gamla tråd där jag talar om hur det är att tillverka eget snus med Thailändska råvaror"Sir One " sa:Är du snusare? Snyggt jobbat Mr Caveman
.
Hmm musfälla kanske då?"Sir One " sa:Slutar med och brännvin är det bästa jag vet...
En ledtråd då det tydligen var ganska svårt.