Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Nä men det han är grym på är att han kan hoppa runt samtidigt som han plinkar.
Avskyr metallica dom har gjort en bra låt, mins inte ens va den heter garage nånting, tråkigaste stummaste trummor ja hört.Han är en artist.
Det är det som säljer.
Ser man på Metallica så är dom inga mästare på de instrument dom spelar. Visst, duktiga är dom, men det finns 13 åringar på Youtube som är duktigare.
Sedan så ska man i tillägg skriva låtarna.
En musiker behöver inte vara en artist och en artist behöver inte vara någon mästare på sitt instrument.
Slash är ju inte helt värdelös heller, gillar kvälls showerna i USA conan och Black är humor.
Finns det säkert, jag gillade humorn jack black är en kul kille, han är ju skådis men har du hört deras band?Jag har för mig att Ron Thal är GNR’s nya gitarrist. Han är duktig på riktigt.
Slash är duktig, men sedan finns det några nivåer ovanför
Finns det säkert, jag gillade humorn jack black är en kul kille, han är ju skådis men har du hört deras band?
Jack Black som ni kanske känner igen från många filmer, är ju en komiker så får ha lite tålamod 1 minut in startar musiken.Finns det säkert, jag gillade humorn jack black är en kul kille, han är ju skådis men har du hört deras band?
Tycker han är störtskön som en människa skall vara den rollen han spelar.Jodå, Jack Black hade några riktigt roliga låtar.
Gammal men bra!Avskyr metallica dom har gjort en bra låt, mins inte ens va den heter garage nånting, tråkigaste stummaste trummor ja hört.
Lyssna på den här tjejen.
Får lite Roy och Roger vibb här!Jack Black som ni kanske känner igen från många filmer, är ju en komiker så får ha lite tålamod 1 minut in startar musiken.
haha, faktiskt framåt.
haha, faktiskt framåt.
Jag tänkte jag skulle göra en kort videosnutt där jag också använder min nya effektmodul.
Jag har också på sista tiden inte kört boken så mycket utan lite annat enligt din idé.
Men just nu kom måleriet av sista rummet emellan. Jag är helt slut i kroppen och ömmande ben, så jag vill mest bara slappa.
Jag använde thai tofflor när jag klättrade på stegen, så det blåvärker i fötter och vader.
Inga problem alls, jag har ju mitt youtube-konto precis som du.Du som är teknikkunnig borde väl fått uppladdat en video.
Snart tar vi upp blues vs thailändsk Bonn’ musik
You made my day! Sapsiba!Det blev tragiskt nog aldrig någon återkomst av herren i ovanstående inlägg.
Hade tråkigt under några minuter på ”jobbet” och kom att tänka på att @Audirs2 inte är helt värdelös på att plinka eller sjunga.
Här är en lagomt svår låt, som faktiskt ändå inte är så tråkig att spela, åt Audi.
Det är ju på gränsen till en instruktionsvideo, så det bör den finske svetsaren klara av på ett kick.