Grannen Olsson
Aktiv medlem
Solen går ned i Krabi medans jag och min Teerak avnjuter lite vin...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den låter jag hänga där, dock har frugan en här hemma.Ahh, den älskade rövduschen. Nu längtar man ännu mer till LOS.![]()
Jag också för det mesta. Men nöden har ingen lag ibland när papper saknas. Och den är bättre än jag trodde innan jag provade första gången. Egentligen är det dock en skitsak.Den låter jag hänga där, dock har frugan en här hemma.
Föredrar den framför papper, jag låter pappret ligga, mycket bättre med rövdusch och tvätta rent istället för att smeta ut det med papper, får du ju alldrig riktigt rent det sista torkar la in så du tror det är rentDen låter jag hänga där, dock har frugan en här hemma.
Det får vi råda bot på.Det har varit tyst från dig idag @Grannen Olsson hoppas att allt är väl med dig. Nöjeslystnaden tar överhanden förmodar jag men jag ska inte tjata. Dina bilder är saknade eftersom jag lider av mycket svår thailandsabstinens.
Fint där nere Railay var det jag bodde när jag var nere, där dildo grottan låg.Det får vi råda bot på.
Stranden på kvällen
![]()
Lite olika öar som vi kan åka till
![]()
![]()
Imorgon kanske jag kan bjuda på lite bilder från Rajlay..
Visst kan man leva billigt och gott även i ett turistghetto, det är härmed bevisat. Ser jag inte en smaskig laab där bland övriga delikatesser?Man vill inte äta grillbuffé och seafood varje dag.
Hittade denna thaimat på en liten sidogata. Vi tog med den till rummet. Den var utsökt god. För den som undrar vad kalaset gick på mitt i turistgettot Krabi så var det 140 baht. 35 spänn.
![]()