Grannens thailandsresa, en jädrans massa bilder från Thailand

Solen går ned i Krabi medans jag och min Teerak avnjuter lite vin...
uploadfromtaptalk1459168436074.jpg

Nackdelen med Krabi var stränderna på fastlandet. Mycket vassa stenar där vi var. På öarna bättre.

Den låter jag hänga där, dock har frugan en här hemma.
Jag också för det mesta. Men nöden har ingen lag ibland när papper saknas. Och den är bättre än jag trodde innan jag provade första gången. Egentligen är det dock en skitsak. :D

Senast redigerad av en moderator:
Den låter jag hänga där, dock har frugan en här hemma.
Föredrar den framför papper, jag låter pappret ligga, mycket bättre med rövdusch och tvätta rent istället för att smeta ut det med papper, får du ju alldrig riktigt rent det sista torkar la in så du tror det är rent ;)

Senast redigerad av en moderator:
Railay beach bodde jag vid i krabi, tyckte det var väldigt fint där i Krabi väldigt speciell natur med dessa klippor som stack rakt upp ur havet.

Det har varit tyst från dig idag @Grannen Olsson hoppas att allt är väl med dig. Nöjeslystnaden tar överhanden förmodar jag men jag ska inte tjata. Dina bilder är saknade eftersom jag lider av mycket svår thailandsabstinens.
Det får vi råda bot på.

Stranden på kvällen
uploadfromtaptalk1459266562700.jpg

Lite olika öar som vi kan åka till

uploadfromtaptalk1459266632384.jpg

uploadfromtaptalk1459266683961.jpg

Imorgon kanske jag kan bjuda på lite bilder från Rajlay..

Man vill inte äta grillbuffé och seafood varje dag.

Hittade denna thaimat på en liten sidogata. Vi tog med den till rummet. Den var utsökt god. För den som undrar vad kalaset gick på mitt i turistgettot Krabi så var det 140 baht. 35 spänn.
uploadfromtaptalk1459433107488.jpg

Man vill inte äta grillbuffé och seafood varje dag.

Hittade denna thaimat på en liten sidogata. Vi tog med den till rummet. Den var utsökt god. För den som undrar vad kalaset gick på mitt i turistgettot Krabi så var det 140 baht. 35 spänn.
uploadfromtaptalk1459433107488.jpg
Visst kan man leva billigt och gott även i ett turistghetto, det är härmed bevisat. Ser jag inte en smaskig laab där bland övriga delikatesser?

Tillbaka
Topp