gunnarg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Gunnarg du som bor i Phuket finns det några fina stränder och bra boende åt ditt håll i Phuket?

"Kycklingen " sa:
Gunnarg du som bor i Phuket finns det några fina stränder och bra boende åt ditt håll i Phuket?
Jag bor på fel sida av Phuket.Långt från turister och sandstränder.Jag bor i ett mycket lungt område utanför Phuket town.

Gunnarg har du varit på ön kho racha yai någongång?
Om, har du något tips på boende? Är det något att ha om man vill ha lugn och ro? Hur lång tid tar det med båt över mm?

"gunnarg " sa:
Jag bor på fel sida av Phuket.Långt från turister och sandstränder.Jag bor i ett mycket lungt område utanför Phuket town.

Han bor även på fel sida om innanhavet (viken ) ,, eller föressten kanske är det bra att han bor där ..................... ::)

Annars tycker jag Phuket är fint , fina bergsområden några mil Norrut , helt fantastiskt vackert .. Chalong tror jag det hette där vi bodde ,helt ok likaså Rawai beach var ett trevligt ställe . Resten kan de elda upp anser jag , bara skit med Patong .... dessutom taskigt regnigt klimat , tycker det regnar mest varje dag ,även då det EJ är regnsäsong .. Inte som i Pattis , grymt bra , bästa klimatet enligt mig själv och mitt tycke , hatar detta djäkla regnande..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp