Ett stort grattis gunnarg på din födelsedag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag bor på fel sida av Phuket.Långt från turister och sandstränder.Jag bor i ett mycket lungt område utanför Phuket town."Kycklingen " sa:Gunnarg du som bor i Phuket finns det några fina stränder och bra boende åt ditt håll i Phuket?
Hur står du ut med tristressen?"gunnarg " sa:Jag bor på fel sida av Phuket.Långt från turister och sandstränder.Jag bor i ett mycket lungt område utanför Phuket town.
Kan du inte beskriva lite hur det är att bo där"gunnarg " sa:Jag bor på fel sida av Phuket.Långt från turister och sandstränder.Jag bor i ett mycket lungt område utanför Phuket town.
"gunnarg " sa:Jag bor på fel sida av Phuket.Långt från turister och sandstränder.Jag bor i ett mycket lungt område utanför Phuket town.
Har tyvärr inte varit där."Kycklingen " sa:Gunnarg har du varit på ön kho racha yai någongång?
Om, har du något tips på boende? Är det något att ha om man vill ha lugn och ro? Hur lång tid tar det med båt över mm?
"gunnarg " sa:Jag bor på fel sida av Phuket.Långt från turister och sandstränder.Jag bor i ett mycket lungt område utanför Phuket town.