Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Här är bilder från EV,s resor i Europa och Thailand.
17 maj i Bergen , och vi går på en Restaurang , min son tar en öl och jag tar kaffe , for jag skal köra till
Sverige i dag . Mens vi sitter här kommer det regn och vi får regn kläder på Restaurangen .
Här är en sommarstuga som jag bygga i Norge , Här reste jag och sambo ut varje helg , det tog två år
att bygga den .Och i tre år reste jag från Sverige till sommarstugan , men det var 100 mil å köra , så
det var för långt . Här hade vi samma hobby jag och sambo , ut på havet å fiska , och här var det mycket
fisk , Sommarstugan låg cirka 6 sjömil inför Marsteinen Fyr inseglingen till Bergen .
Vi fiska mycket krabba , hummer , torsk , långa , m, m
Lit mer bilden av sommarstugan . Här åt vi fisk till frukost middag kväll 7 dagar i vecka , det var
hummer och krabba på brödet till frukost , när fisken är färsk från havet är det bättre en kött .
När min sambo var 60 år , så kom det 50 gester , och då hade vi buffe med skaldjur , hummar , krabba
räkor , och div. skaldjur salat , jag laga maten och hon pynta boren .
Vi var for snål till å köpa kött till 60 års dagen
Här är bilder från resa med husbil i Europa i tre månader , jag har många bilder på hard disk som
strejka , men jag har papper bilder som blev tagen av tjejen jag hade med på turen .
Så jag starta med Bosnien Hercegovina och kör till staden Moster som är berömd av den gamla bron .
" Stari Most , som betyder : Den gamla bron " Enligt en inskription på bron var klar i år 974 av den
Islamiske kalender , Det motsvara år 1566 i den julianska kalender .
Under kriget i Bosnien Hercegovina 1992 till 1995 blev bron bomba av Kroatien , och blev bygd uppat
och öppna i 2004
Här är lite bilder av mig när jag står på bron
Här är vi i Slovenien i Turist staden Bled Med slottet man ser på berget i bakgrunden på bilden .
Bleds Slott -- enligt skriftliga källor den älsta slottet i Slovenien , nämnes första gång i en denation
handling i år 1011 som Castellum Veldes " Blend med det tyska namnet Veldes ."
Här stanna vi i några dager , det är mycket historia från slottet som vi titta på och kyrka på
en ö som dom har bårar som tar oss ut till .
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.