Här i Si Bun Rueang har det varit varmt 39-40C bara sol. Vattnar mina nya träd och kollar bygget.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ser bra ut, lägg gärna upp fler bilder under byggets gång.
När (planerat) ska det vara färdigt?

Det ser stort ut, jag håller med @NilsG , ser fram emot fler bilder så småningom. Kul att det finns ytterligare en medlem i Si Bun Rueang, är vi nere samtidigt måste vi absolut träffas.

Lycka till med bygget framöver! :wai:

Det ser absolut lovande ut och du har ju något att se fram emot. Ni bor ju centralt jämfört med oss som bor ca 4 km utanför själva Si Bun Rueang. Men det tar bara 5-10 minuter med bil att komma in till talaad. Min svägerska har dock en liten affär 100 m från vårt hus så det nödvändiga finns inom räckhåll.

Japp har ar det gott att bo och billigt ar inte 100 med all thai mat men jag forsoker smaka det mesta men gillar inte allt jag stoppar i mig ha det

20150322_100754.jpg

Prova hålet i väggen restaurangen på torget vid sidan av posten, det ligger en bild i min isaantråd. Supergod mat till små pengar, har aldrig blivit sjuk där. Fråga @glimten66 , han vet. En miss var det den gången vi var där tillsammans, hans Laab moo var inte tillräckligt stark. :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp