Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hur är eran relation till svärförldrarna i Thailand.
Ja vad ska ja säga svärmor dog innan jag träffade frugan men svärfar(påta) har ja träffat o han gillade ja men tyvär gick han bort för drygt ett år sen...
men han har sitt lilla hus på tomten så han e aldrig så långt borta från oss
han ville allti visa o prata en massa me mig vi hade kul ihop
det ända negativa ja kan säga e väl att han lät alla komma in i vårat hus o titta som om det vore en butik
o det mest positiva e väl att alla visste vem han va så det gynnar ju oss ännu idag när det gäller affärer
Jag har ju redan skrivit om mina svärföräldrar, dom är ju så bra så att dom ju skall komma hit i slutet av april. Barnen måste få träffa mormor och morfar och frugan vill naturligtvis träffa sina föräldrar. Dom skall stanna i 5 veckor.
Svärfar jobbar och står i, han mår inte bra om han inte har något att göra. Det gäller både arbets- och fritid. Frugan har redan planerat lite småjobb för honom att pyssla med här hemma i trädgården och på verandan.
Jag har ju redan skrivit om mina svärföräldrar, dom är ju så bra så att dom ju skall komma hit i slutet av april. Barnen måste få träffa mormor och morfar och frugan vill naturligtvis träffa sina föräldrar. Dom skall stanna i 5 veckor.
Svärfar jobbar och står i, han mår inte bra om han inte har något att göra. Det gäller både arbets- och fritid. Frugan har redan planerat lite småjobb för honom att pyssla med här hemma i trädgården och på verandan.
Jag befinner mig just nu hos mina svärföäldrar,och vi har en bra relation trotts svårigheter med kommunikationen . Jag är väll lite frustrerad på svärmor när det gäller min kompitens som pappa och att jag inte kan något om barn enligt henne
Men jag tycker att dom är underbara i sin roll som morföräldrar och att det är viktigt att dom får träffa våran dotter så ofta det går
En annan grej som stör mig är att jag inte får lyfta ett finger medans jag är här,
i går så bar jag ut min disk efter maten när svärmor inte såg på 8)
Det där sista känner jag igen, det blir ju pinsamt när man inte får göra någonting. Men nu blir det payback time, dom skall allt få ta det lugnt när dom kommer hit. Bortsett från småjobben till svärfar för att han skall må bra.
Det där sista känner jag igen, det blir ju pinsamt när man inte får göra någonting. Men nu blir det payback time, dom skall allt få ta det lugnt när dom kommer hit. Bortsett från småjobben till svärfar för att han skall må bra.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.