H
Hans Svensson
Gäst
"Phonta " sa:Tpog en diskussion med frugan i kväll, frågade henne om hon flyttar med om jag drar tillex till Khon Kaen en längre tid. nej , varför det säger hon då , vad skall du leva på då om jag drar sade jag , vem skall försörja dina tonåringar ?? Dom kan försörja sig själv säger hon då :Jaha , varför skall då jag försörja dem nu .......
Sen har det varit mycket tyst resten av kvällen . I morgon drar jag till Khon Kaen
Phonta....Av texten läser jag ut att du är frustrerad över din/er ekonomi?!! Där måste du ta ett beslut, hur mycket är du villig/kan du (att) sponsra! Förklara för din fru vad du kan ge per månad - därefter får hon klara familjens mat-konto med mera på den summan.
Om inte det accepteras får du kanske avsluta relationen. Det är nog rätt att du sover borta några dagar, därefter får du ta ett defenitivt beslut - kanske du är så trött på det hela så du redan gjort det. ENSAMHETEN tror jag är din och mångas värsta fiende - klarar man inte av att vara ensam leder det lätt att man fastnar i dåliga relationer/förhållanden som ofta kanske mest handlar om pengar. Phonta - ta hand om dig nu på bästa sätt!!
Mvh Hans Svensson