Hur skall man tolka detta ???

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Antingen jobbar man på att bygga relationer med sina medmänniskor eller också flyr man, det tråkiga med flykten är bara att den tenderar att fortsätta i det oändliga.

Kanske dax att reda upp vad det är som händer, du skulle ju alltid kunna sätta dig och snacka med dem allihop på en gång och förklara din situation. Jag tror svärfar har en lite felaktig bild av vem du är och vad du vill.

Går det inte genom samtal att uppnå en förståelse och ett konsensus, ja då är det bara att dra vidare. Man fungerar ju inte med alla människor. Men jobba lite på det.

"Freedom is just another word for nothing left to loose"

Nu har yngsta dottern som bott här hittils fått jobb i Phon ca. 22 km härifrån , det blir kano , bara frugan och jag hemma i huset , det blir bra mycket lugnare på det sättet ..

:D

"Phonta " sa:
Nu har yngsta dottern som bott här hittils fått jobb i Phon ca. 22 km härifrån , det blir kano , bara frugan och jag hemma i huset , det blir bra mycket lugnare på det sättet ..

Ok, så "barnen" är i den åldern.
Nästa gång någon vill suga ut dig så tycker jag att du ska be dom suga av dig och ge dom 130Thb

"Phonta " sa:

Så du ska inte köra henne till och från jobbet? :)

"Phonta " sa:

Hon kommer snart på att det blir för dyrt att bo själv och för jobbigt att städa och laga mat, så hon kommer nog hem till mamsen igen ;D

;D ;D Kan köra henne enkel resa ...
Nä , frugan lättade på börsen och köpte en beg MC för 20000thbt så att hon kan ta sig till restaurangen där hon skall jobba från 11.00 till 20.00 OBS att det är en restaurang, hon skall bo hos farmor ca 2km därifrån ,, får se hur länge detta håller ..
Men skönt skall det bli ,semester för mig och frugan skall det bli i alla fall. Hoppas vi kan komma varandra närmare nu när vi får ett liv ihop igen ..

FA:
Nej det funkar inte , nu har jag sagt till frugan att nu är de vuxna , kan man "sära" samt sticka hemifrån så har man gjort ett val ,att stå på egna ben.. Hit kommer dom inte mer in , händer detta så drar jag definitivt ,och DET vill inte min fru .. ;)

"Phonta " sa:
;D ;D Kan köra henne enkel resa ...
Nä , frugan lättade på börsen och köpte en beg MC för 20000thbt så att hon kan ta sig till restaurangen där hon skall jobba från 11.00 till 20.00 OBS att det är en restaurang, hon skall bo hos farmor ca 2km därifrån ,, får se hur länge detta håller ..
Men skönt skall det bli ,semester för mig och frugan skall det bli i alla fall. Hoppas vi kan komma varandra närmare nu när vi får ett liv ihop igen ..

Hoppas det löser sig för er nu jobbig sitts det där

Mycket löser sig när du visar vad du tycker, låter ju sunt. Synd att dem inte kan förstå när du förklarar för dem. Men skönt att livet blir bättre för varje dag. Räkna dock med lite motgångar då och då ...

Känns valet att lämna Svedala för gott rätt fortfarande?

"Phonta " sa:
FA:
Nej det funkar inte , nu har jag sagt till frugan att nu är de vuxna , kan man "sära" samt sticka hemifrån så har man gjort ett val ,att stå på egna ben.. Hit kommer dom inte mer in , händer detta så drar jag definitivt ,och DET vill inte min fru .. ;)
Du har tagit på dig byxorna och så länge du behåller dom på kommer allt gå din väg :D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp