Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det är en common Treeshrew(Tupaia glis) tillhör släkten spets ekorre. fick den av en bonde i byn, då det hänt något med föräldrarna, Den blev aldrig tam fast jag fick den då den ännu var blind och nyfödd,släppte ut den och kan se den då och då även nu.
Märkte i byn att det inte är många hundar som får vistas inomhus, men skiter gör dom till förbannelseskall bli skönt när grinden kommer på plats grannarnas hundar använder vår tomt till toa vet inte hur mycket skit jag grävde bort när vi va nere sist
Märkte i byn att det inte är många hundar som får vistas inomhus, men skiter gör dom till förbannelseskall bli skönt när grinden kommer på plats grannarnas hundar använder vår tomt till toa vet inte hur mycket skit jag grävde bort när vi va nere sist
Hundarna använde våran tom också förtut till toa, men då hade grannarna lärt dom att det gick bra att uträtta deras behov hos oss, svärmor tog en pinne och jagade ut dom på gatan. Men det vart slut på det när vi hade fått upp våran mur mot grannen, då kunde dom inte komma in därifrån längre
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.