Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hva heiter den plassen her , som er godt kjent av Thaier , og ligger i en stad som har meir turister en Pattaya .
![]()
Får vi inget svar var den här platsen heter1Hvor er dette bilde tatt , En svärt kjemt turistplass .
![]()
Får vi inget svar var den här platsen hete
River KwaiFår vi inget svar var den här platsen heter1
En gang i året var kjerringen her , og dei slipte kniver, sakser ,negleavbiter m . m og det koster 10 baht pr. enhet , Dei har eitt stort og fint Buddha tempel her , med guld kupla og som vart bygd i 19 37 , Rett meg om jeg har feil .
En gang i året var kjerringen her , og dei slipte kniver, sakser ,negleavbiter m . m og det koster 10 baht pr. enhet , Dei har eitt stort og fint Buddha tempel her , med guld kupla og som vart bygd i 19 37 , Rett meg om jeg har feil .
Antar att du har sett filmen. See No Evil, Hear No Evil.en blind och den andra döv
Men hvor i Bangkok , Det heiter ( Little ' Og navnet på ett stort land i Asia ). då har du svaret .Mer turister än Pattaya då finns det bara en plats och det är Bangkok
Her er buddha templet som vart bygd i ca 1935Hva heiter den plassen her , som er godt kjent av Thaier , og ligger i en stad som har meir turister en Pattaya .
![]()
Det konglige Palasset som ligg i Provinsen Chonburi , I den staden som dei hadde reinaste luft , og höyeste levealder i Thailand . Hvor ligger staden.Hvor ligger den förste sommerpalass til Kongen av Thailand , Rama 5 . Det var to palass , ett for hans fru , og ett til han selv , I dag er det museum .
![]()
![]()
Dette er Little India i Bangkok .Hva heiter den plassen her , som er godt kjent av Thaier , og ligger i en stad som har meir turister en Pattaya .
![]()
Ang Sila i Provinsen Chonburi .Hvor ligger den förste sommerpalass til Kongen av Thailand , Rama 5 . Det var to palass , ett for hans fru , og ett til han selv , I dag er det museum .
![]()
![]()
Det er River Kwai .Får vi inget svar var den här platsen heter1
Chiang MaiHer ser du muren rundt gamle staden i en kjent turist stad Hvor er vi henne ,
![]()