Hvor er dette bilde tatt i Thailand

Inte här nej. Men de flesta hänger även på det andra forumet. Där har det lagts in bilder så det räcker.

Men berättelser till, utan gissningslekar.
Jag vet inte om dom flesta hänger på annat forum?
Själv hänger jag inte på nåt annat, om dom flesta hänger där kan man undra varför 2 forum behövs?

Jag vet inte om dom flesta hänger på annat forum?
Själv hänger jag inte på nåt annat, om dom flesta hänger där kan man undra varför 2 forum behövs?

Ja, det kan man fundera på. TS var inte stort för några år sedan, å typ alla nya medlemmar sedan dess lämnar de andra forumet för de tål inte kritiken som de utsatt för. Eller så har de blivit avstängda på livstid för att de är mytomaner.

Ja, det kan man fundera på. TS var inte stort för några år sedan, å typ alla nya medlemmar sedan dess lämnar de andra forumet för de tål inte kritiken som de utsatt för. Eller så har de blivit avstängda på livstid för att de är mytomaner.
Själv har jag aldrig vart medlem i mpr som jag antar du menar.
Gick med här när jag sökte byggråd och blev kvar.
Ibland ångrar man att man fann ett forum för slösar bort för många timmar här 55555, innan behövde man gå ut för att tjöta med folk.....

Her er ei svärt populer gata iThailand , hva heiter den ????

P1040089.jpg
Dette er Back packers gatan i Bangkok ,Gatan som aldrig dör Khao San Road .

Tror du att du är ensam om att rest i Thailand och tagit bilder?

De flesta av oss har varit på många av dessa ställen. Sluta upp med att leka gissningalek å lägga in 10 bilder åt gången.

Berätta istället något roligt om dina resor som hänger ihop med bilder istället för att slänga in random bilder från höger å vänster.
Man ska passa sig för att ha kritiska åsikter om inläggen i trådskaparnas trådar.
Då kan man bli bannad från att göra inlägg.
Men jag tror nog att @Einar är så pass mogen att han inte kör med sådana fjortis grejer.
Han svar nog hövligt på inläggen istället :)

Man ska passa sig för att ha kritiska åsikter om inläggen i trådskaparnas trådar.
Men jag tror nog att @Einar är så pass mogen att han inte kör med sådana fjortis grejer.
Jo, det var det här att förbehålla sig rätten att kritisera andras inlägg så länge man inte bryter mot forumreglerna. Blir man bannad så har man nog brutit mot reglerna.

• Haha
Reactions: Nox

Vill han banna mig så kvittar det. Är ju inte så att hans gamla bilder inte publicerats typ 4-5 gånger tidigare. Å eftersom han inte själv minns var han varit eller gjort, så blir det ju inga roliga historier till det.

Då är dina små promenader längs kusten roligare att både se och läsa. Dels då de är aktuella, inte fabulerade och dessutom har en liten berättelse bifogad.

Det är bara att göra sin läxa och läsa reglerna för dom olika tavlorna. Inte så svårt, eller hur?
Jag tror nog det var svårt eftersom han ändå var tvungen att göra ett inlägg som han tydligen inte riktigt begrep inlägget på eftersom svaret blev som det blev. Men det är lättare att ge sig på andra medlemmar som inte svarar enligt facit.

Vill han banna mig så kvittar det. Är ju inte så att hans gamla bilder inte publicerats typ 4-5 gånger tidigare. Å eftersom han inte själv minns var han varit eller gjort, så blir det ju inga roliga historier till det.

Då är dina små promenader längs kusten roligare att både se och läsa. Dels då de är aktuella, inte fabulerade och dessutom har en liten berättelse bifogad.
dina bilder på dig själv har väl aldrig publicerats på detta forum.
Inte bättre än BTT.
Massor av bilder på mat och samma champangeflaska varje fredag tillför inte mycket till detta forum.

Kom igen och visa att du har mer bilder än Einar och som faktiskt är från Thailand, Einar upprepar sig men det är mer än du någonsin levererat hittills på TS

• Like
Reactions: sss

Tillbaka
Topp