I love you babe...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Krister

Forumveteran
10985598_907924262593541_791478784170510145_n.jpg
Blommor till min älskling, och ett hjärta till mamma...
Happy Valentine´s Day!

Min älskade hustru sa med bestämdhet ifrån att jag inte fick köpa något till henne nu, hon vill spara det till senare. Kanske köpa ett växthus åt odlingarna till våren. Och hon menar det, jag vågar inte ens köpa en ros hon anser att det är bortkastade pengar. :love_transparent:

Själv blev det lite blommor och fina råvaror till middagen, blir pilgrimsmusslor till förrätt, olika sorters lax till huvudrätt och en marängtårta till efterrätt ...

Här kompenseras det hela tiden. Men växthuset måste nog inhandlas, hennes brinnande intresse för odling måste premieras. Och lyckas hon bra så behöver vi inte lägga fullt så mycket pengar i thaiaffären.

• Like
Reactions: pb
Tjejen ville inte heller ha något.. Hon såg en bikini hon gilla och ja ville köpa den åt henne men hon sa den va för dyr.
Vi har firat med en heldag i Chon Buri.
Stranden och ett besök till Nongnooch Garden.
Mer om de i min berättelse tråd senare ;)

20150214_113106.jpg
20150214_131006.jpg
20150214_172407.jpg

Står Jonas och hänger utanför Amphore nu och undrar när de började med lördagsstängt ;
Nja inte riktigt, inte gjort något speciellt för det är vallentines day.
Lörd Sönd försöker vi hålla till familjedag då ungen inte är hemma föränns 17:00 på vardagarna från skolan.
Många pussar har hon fått men det får hon varje dag, sen koh larn efter det hem duschade av oss och tänkte ta en middag på Akvavit men var fullbokat, så gick och käkade på Lindas.
Sen satte vi oss alla 3 och kollade på en animerad film Freebirds tanten somna först, jag och ungen hängde på och nu när filmen var klar gick han upp och la sig.
Fick vara uppe lite längre idag pappa lovat vi skulle film ihop och han få välja.
Nu när dom lagt sig hällde jag upp ett glas rött satte mig på utsidan och kollade lite här på Thaisnack.
Så har min dag varit på denna allahjärtansdag.

Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp