I love you babe...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tjejen ville inte heller ha något.. Hon såg en bikini hon gilla och ja ville köpa den åt henne men hon sa den va för dyr.
Vi har firat med en heldag i Chon Buri.
Stranden och ett besök till Nongnooch Garden.
Mer om de i min berättelse tråd senare ;)

20150214_113106.jpg
20150214_131006.jpg
20150214_172407.jpg

Bara provinsen är Chonburi har du varit vid Nong noch har du varit söder om Pattaya och själva staden Chonburi ligger mer iinåt landet.

Mistänker att du kanske var nere på Bang saree beach som jag var för några veckor sen om det var efter Nong noch.
Så Chon buri stranden kan du aldrig varit vid ;) om du nu inte menar alla stränder som finns i provinsen chonburi men dom är inte få ;)
Pattaya ligger i Chonburi.

Senast redigerad av en moderator:
Men mrPancake är du så långt söderöver rekomenderar jag en ca. 30 min resa till söderöver och ta färjan över till koh sameth och in i en mysig bungalow med frugan.
själv gillar jag white sand beach bäst där, häftiga eldshower på kvällen och god mat.

Nja ja syfta inte på någon spec strand. Nämde mest att vi vart på stranden. :)
Att Chonburi är provinsen och Pattaya är "subdistrict" så långt är jag med. Men vilken strand vi va på exakt har ja inte den blekaste om :p

Tack för tipset! Tyvärr inte bara jag och tjejen vi är ett helt gäng. Ska tillbaka till Buriram imorgon. Men kommer absolut återvända hit. Såg inte ens hela parken så ska nog ta en utflykt dit och bo någon natt på resorten. Men som sagt mer om allt de i min tråd senare. Nu blir de massa OT ;)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp