Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det finns några olika sätt att säga det:
1. รู้สีกว่า คุณ (เธอ) ละเลยผม (ฉัณ)วันนี้
ordagrann övers. [róosùek wâa khon (thöö) lálööj phõm (chãn) wan níi]
2. รู้สึกว่า คุณ (เธอ) ทำเป็นไม่เห็นผม (ฉัณ)วันนี้
"Det känns som att du inte såg mig..." [róosùek wâa khon (thöö) tham pen mâj hen phõm (chãn) wan níi]
3. รู้สึกว่า คุณ (เธอ) ไม่เอาใจใส่กับผม (ฉัน)วันนี้
"Det känns som att du inte brydde dig om mig ..." [róosùek wâa khon (thöö) tham mâj ao djaj sàj phõm (chãn) wan níi]
Hälsningar
J-L
Jag skulle säga den meningen ungefär så här... วันนี้ผมรู้สึกเหมือนคุณมีทีท่าเฉยเมยกับผม vann ni påmm róo-sèuk mĕuh-an koon mi ti tâah tjöj-möj gàpp påmmDet känns som att du ignorerade mig idag.
Som fråga kan man formulera sig så här... ทำไมเธอถึงได้ทำเฉยเมยกับผมวันนี้ tamm-maj tö tĕung dâj tamm tjöj-möj gàpp påmm vann ni Varför ignorerade du mig idag?
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.