Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Har lite grejer på plats i Thailand, har alltid silvertejp med i packningen eller ser till att köpa det direkt på plats. Fantastisk produkt
Det är ju flera härinne som har rest förr om åren, kommer ni ihåg overseacallen? Där säljaren slog numret och hade ett tidtagarur som han startade ,och klippte linan på sekunden efter vad man hade betalat.
En annan skön kommunikation som jag har gjort var 1990 på en liten ö i Fiji (Leluvia) då ringde jag vi komradio genom någon form av telegrafkontor inne i huvudstaden till min mormor som fyllde sjuttio år.
Hej Mormor och grattis "com"
Hej
Hittar ingen bättre tråd än denna just nu.
Det är kört att ladda upp bilder det får bli när vi kommer hem, samt lite utvikningar.
Kan bara säga att stranden vid Maerumpuang är hyfsat ren från sopor och vattnet är så klart så att man lätt ser sina fötter till man inte bottnar.
Varmt och sol, just nu 34gr och nästan lika mycket i vattnet.
Nu ska vi ut och fixa lite mat.
Hörs Rolf
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.