Inga pr*stituerade på Walking Street enligt polisen.

I Thailand är det olagligt och polisen har faktiskt gjort flera raider i Pattaya och arresterat och faranger har hängts ut på foto i media med rumpan bar, så inte helt riskfritt i Thailand.
Är det olagligt att köpa eller sälja? Då måste de stänga alla massage,gogobar mm. Jag fick erbjudande en gång på Big C.

Är det olagligt att köpa eller sälja? Då måste de stänga alla massage,gogobar mm. Jag fick erbjudande en gång på Big C.
Ja det är olagligt, får inte sälja sex på gogo bar, massagesalong eller någonstans i Thailand.
pr*stitution är olagligt, därför det inte bedrivs öppet som tex i Amsterdam red light distrikt.
En gogo bar är officiellt en strippklubb, sex får inte säljas, sen att det säljs ändå är en annan sak.
Så som sagt tänk på det, det är inte helt riskfritt, har sett farang-gubbar sitta nakna på sängkanten i pattayamedia, när poliserna gjort raid och gått rakt in i short-time rum och haft massmedia med sig.

Senast ändrad:
Ja det är olagligt, får inte sälja sex på gogo bar, massagesalong eller någonstans i Thailand.
pr*stitution är olagligt, därför det inte bedrivs öppet som tex i Amsterdam red light distrikt.
En gogo bar är officielt en stripklubb, sex får inte säljas, sen att det säljs ändå är en annan sak.
Så som sagt tänk på det, det är inte helt riskfritt, har sett farang-gubbar sitta nakna på sängkanten i pattayamedia, när poliserna gjort raid och gått rakt in i short-time rum och haft massmedia med sig.
Jag kan inte säga tack för tipsen eftersom jag har en flickvän men short-time fungerar inte även i ett förhållande, det är bättre att ta en long-time till lägenheten, polisen kan inte stoppa folk på gatan och fråga om relationen mellan dem. Minst 30-40% av turisterna är där just för det, omöjligt att stoppa det, legalisering kan hjälpa de berörda åtminstone.

Jag kan inte säga tack för tipsen eftersom jag har en flickvän men short-time fungerar inte även i ett förhållande, det är bättre att ta en long-time till lägenheten, polisen kan inte stoppa folk på gatan och fråga om relationen mellan dem. Minst 30-40% av turisterna är där just för det, omöjligt att stoppa det, legalisering kan hjälpa de berörda åtminstone.
Tror inte 30-40% av turisterna åker till Thailand för att gå med pr*stituerade, långt därifrån.
Tror inte ens 30-40% av turisterna åker till Pattaya för pr*stitution, kanske faranggubbar, vad vet jag, men dom utgör inte 30% av turisterna längre.
Jag åkte inte till Pattaya pga pr*stitution, kände knappt till Pattaya, när jag åkte dit, hört namnet innan.
Jag flög till Bangkok, visste inte vart jag skulle efter jag landat, fick tips om Pattaya, så blev det och jag är fortfarande kvar i området ;)

Tror inte 30-40% av turisterna åker till Thailand för att gå med pr*stituerade, långt därifrån.
Tror inte ens 30-40% av turisterna åker till Pattaya för pr*stitution, kanske faranggubbar, vad vet jag, men dom utgör inte 30% av turisterna längre.
Jag åkte inte till Pattaya pga pr*stitution, kände knappt till Pattaya, när jag åkte dit, hört namnet innan.
Jag flög till Bangkok, visste inte vart jag skulle efter jag landat, fick tips om Pattaya, så blev det och jag är fortfarande kvar i området ;)
Min kompis sa att han träffade någon som frågade om han ville med och "Partaja", och det ville han naturligtvis.
Det visade sig senare att dom var påväg till Pattaya... Det blev nog en kort visit den gången, han hade flickvännen med från Sverige

Min kompis sa att han träffade någon som frågade om han ville med och "Partaja", och det ville han naturligtvis.
Det visade sig senare att dom var påväg till Pattaya... Det blev nog en kort visit den gången, han hade flickvännen med från Sverige
Ser flera vita tjejer på det fotot jag tog vid Avenue en kväll i April, ser inte att det skulle vara något problem att åka till Pattaya och partaja med tjejen.
Finns mycket att välja på, man behöver inte gå på gogo.

20190401_200701.jpg

Hej

En gång i tiden var det nog så för västerlänningar, men det var ganska längesedan nu, man får nog gå tillbaka till 70-80 tal, redan på 90-talet tog ju charter resor, barnfamiljer och ryggsäcksresenärer över förstaplatsen i resandet till Thailand.

Nu är sexköpare en liten minoritet som för en tynande tillvaro, medelåldern är högre än förr och många av dom profiler som partajade och levde loppan i barerna förr har redan lämnat jordelivet, man kan se några enstaka ensamma män på flyget till Thailand, men dominansen av barnfamiljer, ungdomar och pensionärspar är närmast total numera.

Den bild man hade förr när man talade om Thailand och till viss del även Pattaya stämmer inte så bra längre, en uppskattning ifrån min sida skulle vara att högst 10% av Thailandsresenärerna (förmodligen mindre) numera utgörs av ensamstående och kärlekstörstande män som reser dit för att söka lyckan i baren.

Dom yngre verkar ha hittat andra sätt att komma i kontakt med tjejer, för dom är inte baren det givna stället att söka kontakt med det motsatta könet, men många äldre falanger verkar ha fastnat i något av en vana eller kanske t.o.m ett beroende av just Beerbars, go go barer och den s.k köttmarknaden, dom verkar ha svårt att bryta det mönstret även om dom träffar någon som kan tänka sig att dela deras liv.

Mvh isan lover

Ser flera vita tjejer på det fotot jag tog vid Avenue en kväll i April, ser inte att det skulle vara något problem att åka till Pattaya och partaja med tjejen.
Finns mycket att välja på, man behöver inte gå på gogo.

20190401_200701.jpg

Hej

Håller med, jag kan t.o.m promenera runt med lillpojken i Pattaya numera utan att han reagerar på eller ser något direkt olämpligt.

Mvh isan lover

Tillbaka
Topp