Internationell Tennis turnering i Hua Hin i januari.

Isan Lover

Forumveteran
Hej

Thailand Open 2024: World class tennis returns to Arena Hua Hin in January​

By Online Reporter
November 7, 2023

Hua Hin is set to become the focus of the tennis world as it hosts the Thailand Open 2024 next January at the Arena Hua Hin.

The Women’s Tennis Association (WTA) International Series Tournament returns for its latest edition, offering a prize pool of $300,000 USD, which is roughly 10 million baht, confirming Thailand’s growing status as a key destination for world-class tennis competitions.

1699338726588.jpeg

1699338748354.jpeg

Mvh isan lover

Hej

Thailand Open 2024: World class tennis returns to Arena Hua Hin in January​

By Online Reporter
November 7, 2023

Hua Hin is set to become the focus of the tennis world as it hosts the Thailand Open 2024 next January at the Arena Hua Hin.

The Women’s Tennis Association (WTA) International Series Tournament returns for its latest edition, offering a prize pool of $300,000 USD, which is roughly 10 million baht, confirming Thailand’s growing status as a key destination for world-class tennis competitions.

1699338726588.jpeg

1699338748354.jpeg

Mvh isan lover
Det vore väl något för dig istället för att gräva diken. Do turistar väl i Thailand i januari. :thumbsup:

Det vore väl något för dig istället för att gräva diken. Do turistar väl i Thailand i januari. :thumbsup:
Hej

Ja det blir en veckas turistande som vanligt vid årets vintervistelse och då har vi tänkt åka till Laos, resten blir arbete.

Det är väl annat för dig, du lever väl som turist på en turistort hela tiden. :)

Mvh isan lover

Vilken var din åsikt om ämnet i tråden då?
Hej

Min avsikt med att informera om att en Internationell tennisturnering ska hållas i Hua Hin är ju att det kanske finns någon som är i krokarna och vill se några matcher, sen tycker jag att det är värt att uppmärksamma rent sportsligt, vi är ju några som är hyfsat idrottsintresserade här på forumet.

Mvh isan lover

Hej

Min avsikt med att informera om att en Internationell tennisturnering ska hållas i Hua Hin är ju att det kanske finns någon som är i krokarna och vill se några matcher, sen tycker jag att det är värt att uppmärksamma rent sportsligt, vi är ju några som är hyfsat idrottsintresserade här på forumet.

Mvh isan lover

Jag har ju kollat ett antal gånger på damernas WTA Tour på den tiden när dom spelade i Pattaya.

Turneringen gick ju på hotellet precis intill Dolphins Roundabout så jag hade gångavstånd till matcherna.

BTT

Håller med, dåligt tänkt av mig.

Ang. tennis, hade jag gärna gått på.

/ SatanG
Hej

Samma här, hade jag varit i närheten hade jag gärna sett några av matcherna, att Thailand anordnar en tennisturnering med världselit är ju positivt både för sporten och inte minst för Hua Hin där turneringen hålls.

Mvh isan lover

Hej

Samma här, hade jag varit i närheten hade jag gärna sett några av matcherna, att Thailand anordnar en tennisturnering med världselit är ju positivt både för sporten och inte minst för Hua Hin där turneringen hålls.

Mvh isan lover
Det var iof det som gunnarg tipsade dig om att du kunde göra i januari. Det var åsikten, nej jag menar avsikten. Som var viktig.

Själv tittar jag inte sedan trärack förvann.

Tillbaka
Topp